تاریخ انتشار: 1401/03/05 11:06
محمد سنجری سرمربی آریو اسلامشهر عنوان کرد؛
کد خبر: 21479

دو گل فوق العاده تاکتیکی به ثمر رساندیم/هر بازی را باید به مانند یک فینال پیروز شویم

سرمربی آریو اسلامشهر گفت:برای صعود پشت یکدیگر خواهیم بود

دو گل فوق العاده تاکتیکی به ثمر رساندیم/هر بازی را باید به مانند یک فینال پیروز شویم

به گزارش فرتاک ورزشی محمد سنجری سرمربی تیم آریو اسلامشهر در خصوص کسب اولین پیروزی در نیم فصل دوم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت.

سنجری در ابتدای صحبت هایش عنوان داشت: بازی بسیار سختی بود مخصوصا در شروع نیم فصل دوم که تیم ها حدودا ۱۰ روزی از شرایط مسابقه به دور هستند و کسب پیروزی در اولین بازی نیم فصل دوم بسیار ارزشمند خواهد بود.

سنجری در خصوص شرایط بازی تیمش در مقابل شادکام ادامه داد : بچه هایمان خیلی زحمت کشیدند و خداراشکر موفق شدیم دو گل فوق العاده تاکتیکی به ثمر برسانیم و موقعیت های گلزنی زیادی هم نیز خلق کنیم و باید هر بازی را به مانند یک فینال پیروز شویم و تا روزی که صعود کنیم پشت یکدیگر خواهیم بود.

سرمربی تیم آریو نیز در پایان افرود: کسب اینگونه موفقیت ها تنهایی امکانپذیر نخواهد بود و خداراشکر کادرفنی بنده هموراه کنار من و بازیکنانم بوده و در این راه بسیار کمکم میکنند که جا دارد از همین جا از پیام محسنی مربی جوان و کاربلد و همچنین دیگر اعضاء کادرفنی تیمم محمد اسماعیل نظر ، محمد مرادی ، ابوالفضل شعبانی و رسول بلاغی تشکر ویژه کنم و امیدوارم در پایان در کنار یکدیگر جشن قهرمانی و صعود به لیگ دو را جشن بگیریم و این صعود را به مدیرعامل جوان و باانگیزه خودمان قاسم عزتی تقدیم کنیم که همواره زحمت های زیادی برای جوانان ورزشکار این کشور میکشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxl7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - مس کرمان؛ جدال نفس‌گیر مدعیان در اسلامشهر
بازی سرنوشت ساز برای پاشازاده و حسین‌خانی؛