تاریخ انتشار: 1401/03/26 23:21
کد خبر: 20572

دقیقی: می توانیم با همدلی و همکاری اتفاقات بزرگی رقم بزنیم /با شمس آذر قراردادی ندارم

سرمربی شمس‌آذر قزوین در فصل گذشته می‌گوید هنوز وضعیتش با این تیم برای لیگ جدید مشخص نیست.
دقیقی: می توانیم با همدلی و همکاری اتفاقات بزرگی رقم بزنیم /با شمس آذر قراردادی ندارم

تیم شمس‌آذر قزوین که در 18 بازی نخست خود در لیگ دسته اول تنها 16 امتیاز به دست آورده بود و یکی از کاندیداهای سقوط به دسته دوم فوتبال بود، با حضور سعید دقیقی در راس کادرفنی نتایج فوق‌العاده ای کسب کرد و به میانه های جدول رسید.

 

شمس‌آذر با هدایت دقیقی از 16 بازی آخر 29 امتیاز به دست آورد تا نه تنها در لیگ دسته اول ماندگار شود که به رتبه تک رقمی نیز برسد. اتفاقی که قطعا برای نماینده شهر قزوین بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

دقیقی درباره موفقیت هایش با شمس‌آذر  گفت: «توانستم گامی برای شهر خودم، قزوین بردارم. تیم شمس‌آذر وضعیت بحرانی‌ای داشت که خوشبختانه از زمان حضور ما نتایج خوبی با خواست خدا، حمایت مدیریت و همچنین همت بازیکنان کسب شد و در نهایت علاوه بر بقا در لیگ یک به رتبه نهم هم رسیدیم.»

او ادامه داد: «من همیشه دوست داشته و دارم گامی برای مردم قزوین بردارم و در این شرایط آرزویم این است که این تیم به لیگ برتر برسد اما این مساله نیازمند حمایت های مدیریت باشگاه و همچنین مسئولان استانی است. با توجه به تجربیاتی که در سال های گذشته در حوزه مدیریت و مربیگری به دست آوردم، واقعا فکر می‌کنم می‌توانیم با همکاری همه جانبه اتفاقات بزرگی را برای نماینده قزوین رقم بزنیم و رتبه‌ای خوب در فصل جدید به دست بیاوریم اما این مساله نیاز به زیرساخت‌ها و ابزارهای خاص خود دارد.»

این سرمربی جوان همچنین گفت: «جا دارد از مالکان باشگاه شمس‌آذر و مدیریت این باشگاه تشکر کنم که بعد از سال‌ها شور و نشاط را نزد مردم قزوین به وجود آوردند. از مقامات استانی به خصوص آقای استاندار و همچنین نمایندگان مجلس توقع داریم بیشتر از این از نماینده قزوین حمایت کنند. اگر حمایت ها بهتر شود، شک ندارم می‌توانیم در سطح اول فوتبال ایران نماینده داشته باشیم.»

دقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه فعالیتش در شمس‌آذر برای فصل جدید قطعی شده، گفت:‌«خیر، من قرارداد جدیدی برای فصل آینده امضا نکردم. با این حال اولویتم این است که همچنان در تیم شهر خودم کار کنم و اگر قرار است موفقیتی به دست بیاید برای مردم قزوین باشد.»

او درباره اینکه آیا پیشنهادی از سایر تیم ها دارد، افزود: «قطعا پیشنهادهایی وجود دارد اما همانطور که گفتم اولویتم تیم شمس‌آذر است. باید با مدیران باشگاه صحبت کنیم و ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید. امیدوارم که هرچه خیر است برای من و البته نماینده شهر قزوین رخ بدهد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aw6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برابری مهاجم استقلال با ساموئل/ یامگا در آستانه عبور از تیام