تاریخ انتشار: 1401/04/10 12:37
کد خبر: 19946

بیانیه باشگاه ون پارس اصفهان درخصوص داوری دیدار پلی آف

باشگاه ون‌پارس نقش جهان پس از برتری در دیدار رفت پلی آف صعود لیگ دسته دوم برابر باشگاه شهرداری بندرعباس به داوری این بازی واکنش نشان داد.
بیانیه باشگاه ون پارس اصفهان درخصوص داوری دیدار پلی آف

به گزارش فرتاک ورزشی، بیانیه باشگاه ون پارس نقش جهان به شرح ذیل می‌باشد :

 اگر چه نفس های این فصل لیگ دسته دو به شماره افتاده و سرنوشت سازترین جدال این لیگ یعنی پلی آف نیز به نیمه راه رسیده اما هنوز سوتهای جنجالی و نادرست بلای جان ون پارس است. با وجود آنکه سه شنبه شب حرف مان را مقتدرانه در زمین زده و مزد تلاش تک تک نفرات را با برد شیرین دشت کردیم ولی چیزی نمانده بود با تصمیمات بحث برانگیز داوری ، این لباس برتری که بی حرف و حدیث به تن ون پارس اندازه شد ، به تن رقیب بنشیند.

یک پنالتی که جمیع کارشناسان در رد آن اتفاق نظر دارند و کارت قرمزی که مشخص نشد چرا و به چه علت نصیب بازیکن با اخلاق ون پارس شد ؛ دو اشتباه تاثیرگذار و از اتفاق هر دو به سود یک تیم و ضرر تیم دیگر ، آن هم در دیداری با این میزان حساسیت ! نکته عجیب تر ماجرا رخ دادن این اشتباهات از سوی داوری بود که آمار می گوید بیشترین بازی را در لیگ برتر امسال سوت زده !

پس حضور مستمر برای قضاوت مسابقات و بر چسب " لیگ برتری " ، نباید خیال کمیته داوران را از کیفیت قضاوت در لیگهای پایین تر آسوده کند. 

البته مجموعه ون پارس مانند همیشه فرض را بر سلامت داوران گذاشته اما عمیقا لزوم دقت بیشتر در فرآیند انتخاب و نظارت بر داور بازی برگشت را احساس می کند. هر سوت اشتباه در دیدار هفته آینده می تواند به قیمت بر باد رفتن تلاش و هزینه یکساله مجموعه ای بزرگ تمام شود.

 آگاهیم که قصه بازی رفت با تمام کم لطفی های قاضی میدان به ون پارس خاتمه یافته و اینک تنها خواسته ما انتخابی هوشمندانه از سوی کمیته داوران است. باور کنید نگرانی اصلی مان در دیدار برگشت نه آب وهوای شهر میزبان ، نه تاکتیک رقیب و نه حتی محرومان است ، بلکه سوتهایی است که داور خواهد زد ! چرا که مطمئنیم اگر همه حرف ها در مستطیل سبز زده شود و داور معادله ای را عوض نکند ، دست کم چند کلامی بیشتر از رقیب حرف برای گفتن داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8m9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: آقایان حساب کتاب‌هایشان را با خودم صاف کنند نه تیمم