تاریخ انتشار: 1401/04/12 13:08
اختصاصی/سکوت خبری یا منفعل بودن؛
کد خبر: 19859

بی نظمی در لیگ یک بیداد می کند!

تیم های لیگ یکی این روز ها در بی نظمی عجیبی به سر می برند.
بی نظمی در لیگ یک بیداد می کند!

فصل جدید رقابت های لیگ برتر و لیگ یک به زودی آغاز می ود و در این هفته تیم های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کردند و قاعدتا تیم های لیگ یکی باید هفته آینده تمرینات خود را شروع کنند اما این روزها به حز چند تیم هیچ خبری از سایر تیم های نیست و هر روز هم خبر فروش یک تیم به گوش می رسد.

در این اوضاع به هم ریخته لیگ یک تنها خیبر روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرد و در کنار این تیم شمس آذر قزوین،پارس جنوبی جم،استقلال خوزستان،چوکا تالش و فجرسپاسی در بازار نقل و انتقالات فعال بودند و از خرید های خود رونمایی کردند.

در این بین برخی از تیم ها هم همچون مس شهر بابک و خوشه طلایی ساوه هم فعل و امفعالاتی در بازار نقل و انتقالات داشته اند که تا به امروز در سکوت خبری بوده است و مشخص دلیل این سکوت چه چیزی است.

اما اوج بی نظمی و از هم گسختگی لیگ یکی جایی است که برخی از تیم ها هیچ خبری از آن ها نیست و حتی هیچ فعل و انفعال ضمنی هم ندارند و مشخص نیست با حجم بدهی های زیادی هم که در این سالها دارند چه برنامه ای برای سال جدید دارند،در این بین تکلیف تیم هایی همچون استقلال ملاثانی،شهر خودرو مشهد،رایکا بابل،قشقایی شیراز،شاهین بندعامری،شهرداری آستارا،شهرداری همدان و آرمان گهر سیرجان تا به اینجا به هیچ وجه مشخص نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kek88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین پیروزی فصل پارس جنوبی در جدال تیم‌های بدون سرمربی