تاریخ انتشار: 1401/05/07 11:19
کد خبر: 18696

آب سردی بر پیکر فوتبال مشهد / سلام بابلی ها به لیگ دسته دوم!

از مشهد شنیده می‌شود سهمیه لیگ دویی پیام توس خراسان ‌که فصل گذشته خریداری شده بود به خارج از استان خراسان رضوی واگذار شده است.
آب سردی بر پیکر فوتبال مشهد / سلام بابلی ها به لیگ دسته دوم!

باشگاه پیام توس خراسان که به دنبال زنده کردن نام باشگاه بزرگ پیام مشهد بوده، فصل گذشته با خریداری سهمیه لیگ دویی وارد سطح سوم فوتبال کشور شد.

مشهدی ها فصل گذشته سر و صدای رسانه ای فراوانی داشتند و ابتدای فصل بمب های نقل و انتقالاتی فراوانی را منفجر کردند تا موج جدیدی از امید در مشهد ایجاد شود.

اما از همان ابتدای فصل عدم نتیجه گیری پیام برای اهالی لیگ دسته دوم مشخص بود، چون نقل و انتقالات پیام تنها نمایش پر سر و صدا بوده و بازیکنان درجه یکی جذب نشده بودند.

پیام در نهایت با کسب ۲۹ امتیاز در رده دهم گروه خود جای گرفت تا در اولین تجربه لیگ دویی این باشگاه عملکرد چندان مطلوبی ثبت نشود.

حال از مشهد شنیده می‌شود سهمیه لیگ دویی پیام توس خراسان به استان مازندران و باشگاه کیان سام بابل واگذار شده تا مشهدی ها نیامده رفتنی شوند و استان مازندران نماینده جدیدی در لیگ دسته دوم داشته باشد.

بابلی ها در گذشته با باشگاه خونه به خونه عملکرد بسیار خوبی در لیگ دسته دوم داشتند و حال با نماینده جدید خود به دنبال تکرار خاطرات خوش گذشته خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aowq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی های دو هفته پایانی لیگ دسته دوم تعلیق شد