تاریخ انتشار: 1401/05/13 10:01
کد خبر: 18420

اختصاصی؛ دست شاهین بندرعامری رو شد/مس سونگون در لیگ دسته دو تیمداری می کند

برخلاف شایعاتی که در این روزها مبنی بر فروش امتیاز شاهین بندعامری به مس شهر بابک مطرح شد این تیم قصد حضور در لیگ یک را ندارد.
اختصاصی؛ دست شاهین بندرعامری رو شد/مس سونگون در لیگ دسته دو تیمداری می کند

به گزارش فرتاک ورزشی،شاهین بندرعامری که این روزها خبر از فروش امتیاز خودش داد و در بسیاری از محافل از مس سونگون به عنوان خریدار نام برده شده بود حالا روز گذشته دذ جلسه هیئت مدیره این تیم این موضوع رد شد.

 

حالا پس از چند سال سرمربیگری در تیم‌های مختلف لیگ برتر و لیگ آزادگان، رسول خطیبی در تجربه جدید خود قصد دارد به‌عنوان مدیرعامل وارد عرصه ورزش شود و او در این راه، به‌عنوان مدیرعامل مس سونگون انتخاب شد.

مراسم تودیع محمدرضا کافی، مدیرعامل سابق باشگاه مس سونگون ورزقان و معارفه رسول خطیبی به‌عنوان مدیرعامل جدید و اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه با حضور مدیران مختلف باشگاه مس سونگون برگزار شد.

 

در این مراسم رسول خطیبی رسما به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون ورزقان معرفی شد و از مدیرعامل سابق نیز تقدیر به‌عمل آمد.

 

همچنین اولین جلسه هیئت‌مدیره جدید باشگاه، عصر امروز بعد از انجام مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره، برگزار شد.

 

نهایی شدن تیم‌داری در لیگ دسته یک والیبال و لیگ دسته دوم فوتبال، مصوبات مهم اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woje5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معارفه خطیبی به‌عنوان سرمربی آلومینیوم+عکس