تاریخ انتشار: 1401/05/16 12:24
پرهیز از حواشی و توجه کافی به مباحث فنی و مالی؛
کد خبر: 18273

دریای بابل در انتظار موفقیت/ بیاتلو مراقب اشتباهات گذشته باشد

دریای بابل با خرید رایکا و انتخاب وحید بیاتلو به عنوان سرمربی، دنبال مسیری تازه در لیگ یک فوتبال کشور است.
دریای بابل در انتظار موفقیت/ بیاتلو مراقب اشتباهات گذشته باشد

نادر دارستانی/ سردبیر؛ مالک دریای بابل با خرید امتیاز رایکا شرایطی فراهم نمود که این تیم هم چنان در این شهر باقی بماند تا هواداران پرشور بابلی که عاشقانه تیم شهر خود را دوست دارند، امیدوارانه لیگ یک را دنبال نمایند.

جواد رمضانی خریدار و مالک جدید تیم فوتبال رایکابابل که نام این تیم را به دریای بابل تغییر داده است، در شرایطی اقدام به خرید این باشگاه نموده است که طی چند سال گذشته رایکا بابل همواره با مشکلات عدیده‌ای از نظر مالی و مدیریتی روبرو بوده است .

دریای بابل(رایکا بابل) در فصل قبل لیگ دسته اول فوتبال کشور تا آستانه سقوط پیش رفت به طوری که در هفته‌های پایانی از این مهلکه گریخت و تنها با اختلاف یک امتیاز از خطر سقوط به دسته دوم در امان ماند.

هواداران پرشور و دوست داشتنی بابلی با حضور مدیریت جدید امیدوار هستند مباحث و مشکلات مالی و مدیریتی این تیم از بین رفته تا آنها با دلگرمی بیشتری در ورزشگاه حاضر شده و همدل و همراه با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، زمینه‌های حضور قدرتمندانه را در لیگ دسته اول فراهم نمایند.

 مالک و مدیر دریای بابل در اولین اقدام وحید بیاتلو را به عنوان سرمربی انتخاب نمود، مربی که علی‌رغم جوان بودنش، در عرصه مربیگری کارنامه بدی ندارد، اگر چه در فصل گذشته به همراه خوشه طلایی ساوه نتوانست نتایج مناسبی کسب کند، اما وقتی در مجموع به کارنامه این مربی جوان نگاهی گذرا می‌اندازیم شاهد این موضوع هستیم، با توجه به این که حتی در پاره‌ای از اوقات انتخاب‌های خوبی برای مربیگری نداشته، نتایج نسبتا مناسبی کسب کرده و نمی‌تواند گزینه بدی برای این تیم باشد.

 اما نکته‌ای که بارها در مورد وحید بیاتلو اشاره نموده‌ایم که متاسفانه توصیه‌های ما نشنیده گرفته شده، حواشی این مربی جوان است که مباحث فنی را تحت شعاع قرار می دهد.

او روی نیمکت هر تیمی که نشسته است، به دلیل هیاهوهای حواشی زمین در زمان مسابقه و حتی تمرینات، یکی از تیم‌های خبرساز بوده و انگاری مشاوران این مربی جوان این گونه به او توصیه میکنند که برای بیشتر دیده شدن بایستی تا می‌توانی تولید حواشی کنی!
بیاتلو باید بداند که می‌تواند یکی از مربیان مطرح فوتبال کشور در چند سال آینده باشد، اما این امر مهم نیازمند یک سری فاکتورهای خاص است و این رفتارها می‌تواند هم مانند شمشیر دولبه‌ای باشد که ممکن است روی بد خود را به او نشان دهد.

جان کلام این که دریای بابل با مدیریت جدید نبایستی دنبال ایجاد حواشی باشد و توصیه می‌کنیم در این زمینه تا می‌تواند پرهیز نموده و تنها به موضوع تامین منابع مالی و تقویت کادر فنی و جذب بازیکنان تاثیرگذار اقدام نماید چرا که خیلی زود دیر می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e879

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایدها و نبایدهای 90 ارومیه؛ بررسی شرایط احتمالی صعود شاگردان بیاتلو