تاریخ انتشار: 1401/05/19 23:38
کد خبر: 18116

اخراجی‌ها در بابلسر / تکلیف مدیریت باشگاه شهدا مشخص شد

پیمان‌ منیری مالک و مدیر سابق باشگاه لیگ یکی رایکا بابل که با حواشی زیاد از فوتبال بابل و لیگ دسته اول کنار گذاشته شد، به صورت رسمی مدیریت باشگاه شهدا بابلسر را برعهده گرفت.
اخراجی‌ها در بابلسر / تکلیف مدیریت باشگاه شهدا مشخص شد

در نشست فوق العاده اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال شهرستان بابلسر که در سالن هتل رزآیند برگزار گردید وضعیت مدیریتی تیم فوتبال شهدای این شهر در لیگ دوم کشور مشخص شد.

 ناصر لقمانی دبیر هیئت فوتبال بابلسر با اعلام این که تکلیف تیم لیگ دویی بابلسر مشخص شده است گفت : با توجه به در پیش بودن فصل جاری مسابقات فوتبال دسته دوم کشور و وضعیت تیم شهدای بابلسر در این مسابقات پس از کارشناسی های فراوان که با حضور سرپرست هیئت فوتبال و جمعی از پیشکسوتان و نام آوران فوتبال این شهرستان با بیش از ۱۰۰ ساعت جلسه و بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی نزدیک به ۱۰ پیشنهاد رسیده در خصوص مدیریت تیم شهدا جهت حضور قدرتمند در مسابقات فوتبال لیگ دوکشورجام آزادگان تصمیماتی گرفته شد.

وی افزود : پیمان منیری که سابقه مدیریت در لیگ یک فوتبال کشور را داشته، به صورت مدیریت و انعقاد قرارداد دوساله این تیم را در اختیار گرفته است.

دبیر هیئت فوتبال بابلسر در ادامه بیان کرد : بر اساس قرارداد منعقده چنانچه طی این مدت اگر تیم فوتبال شهدا به دسته بالاتر صعود و یا به دسته پایین تر سقوط کند آقای منیری موظف به تهیه امتیاز یک تیم دسته دوم کشور به هیئت فوتبال و مردم شهرستان بابلسر واگذار نماید.

وی تصریح کرد : همچنین علاوه بر آن در صورت صعود به دسته یک کشور مبلغی معادل ۳۰ درصد ارزش افزوده لیگ یک به هیئت فوتبال بابلسر پرداخت نماید، وی همچنین موظف به پرداخت نزدیک به یک میلیاردتومان بدهی بجا مانده ازمدیریت قبلی شهدا شده است.

دبیر هیئت فوتبال بابلسر در پایان گفت : بابت حسن انجام کار توسط آقای منیری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ضمانت اجرایی به هیات فوتبال واگذار گردید، شایان ذکر است تیم شهدا با کادر و مدیریت جدید کار خود را آغاز و تمرینات رسمی خود را از روز جمعه ۲۱ مردادماه در زمین شهید علیزاده بابلسر شروع خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5wml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان ساروی و قهرمان لیگ برتر تهران در راه لیگ دو

خلیج فارس شگفتی ساز نه، مدعی قهرمانی / هت تریک به این میگن!
جام حذفی جذاب تر از همیشه با مدعی بی نام نشان