تاریخ انتشار: 1401/06/04 18:55
اختصاصی/آغاز تب و تاب در لیگ یک؛
کد خبر: 17302

جدال جذاب مدعیان صعود و تازه واردها در هفته نخست لیگ یک

هفته نخست رقابت های لیگ یک از فردا با انجام چهار بازی آغاز خواهد شد.
جدال جذاب مدعیان صعود و تازه واردها در هفته نخست لیگ یک

فصل جدید رقابت‌های لیگ یک کشور از فردا شنبه پنجم شهریورماه با حضور ۱۸ تیم در فصل جدید آغاز خواهد شد تا پس از چند ماه تعطیلی تب و تاب فوتبال در این سطح هم آغاز شود.، هفته نخست رقابت ها با ۴ دیدار آغاز خواهد شد و ۵ دیدار هم روز یکشنبه برگزار می شود،درادامه این مطلب بازی‌های هفته نخست را بررسی می‌کنیم.

 

مس شهر بابک- شهرداری آستارا؛ جدال جذاب مدافعان سابق آبی پوش

تیم‌های فوتبال مس شهر بابک و شهرداری آستارا در هفته نخست رقابت‌های لیگ یک باید در سرچشمه به مصاف یکدیگر بروند به دلیل اینکه زمین چمن شهر بابک مشکل دارد، هدایت مس شهر بابک همچون فصل گذشته بر عهده وحید رضایی است و در این فصل باتوجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ و هزینه‌های زیادی که متقبل شده‌اند یکی از گزینه‌های صعود محسوب می‌شود.

WhatsApp Image 2022-08-26 at 3.30.30 PM

در سوی مقابل شهرداری آستارا قرار دارد، تیمی که در این فصل متفاوت‌تر از فصل گذشته وارد مسابقات شده است و با هدایت پیروز قربانی و بازیکنان اسم و رسم دار قصد دارد امسال حضوری جذاب را در لیگ یک تجربه کند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می شود.

 

چوکا تالش-شهرخودرو مشهد؛ جدال بحران زده ها در گام اول

چوکا تالش پس از یک فصل وقفه دوباره راهی لیگ یک شده است و این بار با هدایت محمد نصرتی و حمایت تماشاگرانش امیدوار است جا پای خود را محکم کند هر چند که وضعیت این تیم همچنان هم متعادل نیست اما در هر حال چوکا با حمایت هواداران پرشورش می‌تواند در خانه برای هر تیمی خطرناک باشد و نباید آنها را علی رغم تمامی مشکلاتی که دارند دست کم گرفت.

WhatsApp Image 2022-08-26 at 5.13.29 PM

اما در آن سوی میدان تیم شهرخودرو قرار دارد که وضعیتی مشابه چوکا تالش دارد و این تیم به شخص دیگری واگذار شده است اما تا زمانی که بدهی‌هایش را پرداخت نکند همچنان با نام شهر خودرو در رقابت‌ها شرکت می کنند، هدایت این تیم هم بر عهده محسن بنگر است و بازیکنان نامی هم کم جذب این تیم نشده اند.

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار می شود.

 

خیبر خرم آباد-پارس جنوبی جم؛ جنگ مدعیان در هفته نخست

تیم‌های خیبر خرم آباد و پارس جنوبی جم در بازی فردا یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته اول را برگزار خواهند کرد، تیم‌هایی که در این فصل با توجه به جذب بازیکنان مطرح و ثبات در کادر فنی و هزینه هایی که متحمل شده اند، کاندیدای صعود به لیگ برتر هستند . خیبر خرم آباد با حضور فراز کمالوند و بازیکنان نامدار و گران قیمت در این فصل تلاش می کند تا به لیگ برتر صعود کند هر چند کار ساده ای هم ندارند.

WhatsApp Image 2022-08-26 at 5.13.29 PM(1)

پارس جنوبی جم نیز در این فصل با ایمان رزاقی راد و تیمی پرستاره و گران قیمت که در این فصل بسته شده است فقط به دنبال صعود است و در این هفته باید به مصاف یکی از رقبای اصلی خودش برود دیداری که می تواند گل سر سبد بازی های هفته اول باشد و عیار این تیم ها را مشخص نماید .

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود.

 

شمس آذر قزوین-خوشه طلایی ساوه؛ جدال پیکانی های سابق در شهر خاطره ها

تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و خوشه طلایی ساوه در هفته نخست رقابت‌های لیگ یک باید به مصاف یکدیگر بروند، شمس آذر در این فصل هم با سعید دقیقی سرمربی فصل گذشته خودش وارد رقابت‌ها شده است با این تغییر که بازیکنان با کیفیت و گران قیمتی جذب این تیم شده‌اند و شمس آذر هم از گزینه های صعود محسوب می شود.

WhatsApp Image 2022-08-26 at 6.53.29 PM

خوشه طلایی ساوه هم در این فصل با سرمربی جوان خود یعنی محسن بیاتی نیا وارد رقابت‌ها شده است و امیدوار است همچون فصول گذشته یکی از گزینه های صعود باشد هر چند که کار ساده‌ای ندارند و در این فصل هم همچون گذشته خانه به دوش محسوب می‌شوند

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.

دیگر بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در روز یکشنبه ششم شهریورماه به شرح ذیل می باشد:
 

چادرملو اردکان              ساعت 19:00      آرمان گهرسیرجان

سایپا                              ساعت 19:15      دریا بابل

ون پارس اصفهان           ساعت 19:15      فجر سپاسی

استقلال خوزستان         ساعت 19:30      شهرداری همدان

خلیج فارس ماهشهر      ساعت 19:30     استقلال ملاثانی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qgle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوان در اندیشه یک تازی در لیگ یک/ جدال قعر نشینان برای فرار از سقوط+پوستر و جدول بازیها
هفته هجدهم لیگ یک فوتبال ؛

توقف کهکشانی‌ها در اراک برابر ساوجی‌ها
خوشه طلایی ساوه 1-1 خیبر خرم آباد

بغض دقیقی مقابل رافت ترکید
شمس آذر قزوین3-1 شهرداری آستارا: