تاریخ انتشار: 1401/06/06 20:45
سایپا 2- 0 دریا کاسپین بابل
کد خبر: 17200

فکری و شاگردانش گام اول را محکم برداشتند/ دریای بابل تاوان بی برنامگی را داد

سایپا تهران در اولین بازی لیگ یک توانست با نتیجه 2بر0 از سد دریای کاسپین بابل عبور کند.
فکری و شاگردانش گام اول را محکم برداشتند/ دریای بابل تاوان بی برنامگی را داد

در ادامه بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال  تیم‌های سایپا تهران و دریا کاسپین بابل از ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2بر0 به سود نارنجی پوشان سایپا به پایان رسید.

سایپا تهران در این فصل از رقابت ها با حضور محمود فکری مربی با تجربه خود گام به این رقابت ها گذاشته و عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است، برای نیل به این هدف بزرگ بازیکنان اسم و رسم داری را جذب کرده است و در اولین بازی به مصاف دریای بابل رفت که با خرید امتیاز رایکا بابل گام رد این رقابت ها نهاده است.

در نیمه اول این دیدار شاگردان محمود فکری سعی داشتند از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار بگیرند که همین گونه نیز شد و در دقیقه 11 عارف حاجی عیدی با پاسی که به مجتبی ممشلی داد، آنها به گل اول بازی دست یافتند که همین گل تا پایان نیمه اول نیز پا برجا باقی ماند.

در نیمه دوم بازی این بازی تا دقایق پایانی نتیجه هم چنان 1بر0 به سود شاگردان محمود فکری بود که در دقیقه 88 سیپا توانست توسط حامد کتاب به دومین گل خود دست یابد تا با این نتیجه بازی را به پایان برساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45azm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف جذاب مربیان لب خط تا رونمایی از تیم های جدید
اختصاصی/روز دوم هفته نخست لیگ یک؛

سایپا در وضعیت قرمز!
اختصاصی/بلاتکلیفی در تیم صنعتی؛