تاریخ انتشار: 1401/06/21 20:00
بررسی هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛
کد خبر: 16449

اختصاصی/جدال دارا و ندار و جنگ ستارگان لیگ یک؛ از دیدارهای حساس تا زنگ تفریح لیگ!

هفته چهارم رقابت های لیگ یک فردا با انجام 9 بازی برگزار می شود
 اختصاصی/جدال دارا و ندار و جنگ ستارگان لیگ یک؛ از دیدارهای حساس تا زنگ تفریح لیگ!

رقابت‌های لیگ یک فردا سه شنبه با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود. د حساس ترین بازی های این هفته استقلال ملاثانی به مصاف شمس آذر قزوین می رود و سایپا تهران نیز بایستی در برابر پارس جنوبی جم به میدان می رود. در حال حاضر و تا پایان هفته سوم شمس آذر قزوین با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

درادامه به بررسی اجمالی بازی های هفته چهارم خواهیم پرداخت:

 

آرمان گهر سیرجان-خلیج فارس ماهشهر؛

 شهبا در اندیشه هت‌تریک پیروزی/ماهشهر در انتظار قول قنواتی

آرمان گهر سیرجان با هدایت قاسم شهبا در سه بازی قبلی خود با دو پیروزی، یک تساوی و کسب 7 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند تا علی‌رغم تمامی مشکلاتی که در این فصل گریبانگیر آنها می‌باشد، نتایج بسیار خوبی را گرفته باشند .

آنها در بازی برابر خلیج فارس ماهشهر با توجه به این که میزبان هستند تنها به دنبال پیروزی بوده تا هم چنان خود را در بین تیم‌های صدر جدول ببینند.

photo_2022-09-12_10-26-44

اما در آن سوی میدان موسی قنواتی و شاگردان در خلیج فارس ماهشهر قرار دارند، تیمی که در سه بازی گذشته خود دارای یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی می‌باشد و با چهار امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و همچنان برای عملی کردن قول مربی خود که از مدعی شدن خبر داده بود، تلاش می‌کنند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار می شود.

 

دریا کاسپین بابل-استقلال خوزستان؛ جدال مرگ و زندگی برای سرمربیان

دریای کاسپین بابل در سه بازی گذشته خود هیچ امتیازی کسب نکرده تا به همراه امید وحدت خراسان در انتهای جدول جا خوش کرده باشند .

دریا بابل پس از شکست خانگی هفته گذشته بار دیگر باید در خانه به مصاف استقلال خوزستان کهکشانی برود که همچنان در حسرت پیروزی است و وحید بیاتلو سرمربی این تیم خوب می‌داند شرایط سختی در پیش رو دارد و از ین بازی بایستی با امتیاز خارج شود.

دریای کاسپین بابل

اما در آن سوی میدان سیروس پورموسوی وشاگردانش با 3 تساوی متوالی و کسب 3 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند که با توجه به هزینه های صورت گرفته و حضور بازیکنان و یک مربی کاربلد ، نمی تواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد.

شاگردان پورموسوی با این که مهمان هستند اما به طور حتم تنها برای پیروزی به میدان خواهند رفت و هر نتیجه‌ای غیر از کسب سه امتیاز برای آنها ارشی نخواهد داشت.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می شود.

 

فجر سپاسی شیراز-چادرملو اردکان

شاگردان رجب زاده در حسرت اولین پیروزی/ اخباری و شاگردانش در اندیشه مدعی شدن

فجر با مهدی رجب زاده در سه هفته گذشته به 3 مساوی و کسب 3 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است و اگرچه هنوز شکستی در کارنامه این تیم دیده نمی‌شود اما به دلیل عدم پیروزی در 3 بازی گذشته، شرایط مساعدی هم در جدول ندارند و هنوز نتوانسته‌اند خود را در قامت یک تیم مدعی نشان بدهند.

photo_2022-09-12_10-26-38

در سوی مقابل هم سعید اخباری در تیم تازه تاسیس چادرملو چندان نتایج خوبی کسب کرده و با کیپیروزی و دو مساوی و کسب 5 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و حالا با توجه به هزینه هایی که این تیم کرده است امیدوار به مدعی شدن هستند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 

خیبر خرم آباد-مس شهر بابک؛ جنگ ستاره ها به میزبانی خرم آباد

خیبر با فراز کمالوند تا پایان هفته سوم با یک پیروزی و دو تساوی وکسب 5 امتیاز در رده ششم جدول ایستاده است و با پیروزی روحیه بخشی که در دیدار با سایپا در هفته گذشته به دست آورد، حالا برای رسیدن به بالای جدول باید به مصاف مس شهر بابک برود که تیم پر ستاره‌ای محسوب می‌شود.

خیبرخرم آباد

در آن سوی میدان نیز وحید رضایی و شاگردانش در سه بازی گذشته این تیم با یک پیروزی، یک شکست  یک تساوی و کسب چهار امتیاز در رده هشتم جدول قراردارند و باید در خرم آباد دیدار بسیار سختی را مقابل شاگردان فراز کمالوند برگزار نمایند و بدون تردید حتی کسی یک نتیجه مساوی نیز برای آنها ارزشمند خواهد بود.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود.

 

خوشه طلایی ساوه-چوکا تالش: دو تیم به دنبال فرار از بحران

خوشه طلایی ساوه پس از یک شکست و دو تساوی پیاپی و کسب دو امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و  حالا در چهارمین دیدار فصل باید به مصاف چوکا تالش برود که در این فصل وضعیت بحرانی دارد و همچنان سرمربی آن هم مشخص نیست.

شاگردان محسن بیاتی‌نیا در این بازی برای فرار از بحران نیاز مبرمی به پیروزی دارند تا بتوانند ضمن صعود چند پله‌ای در جدول رده بندی، با کسب اولین پیروزی به خودباوری برسند.

خوشه طلایی ساوه

اما در آن سوی میدان چوکا تالش قرار دارد تیمی که با 3 امتیازی که به پاس غیبت امید وحدت کسب کرده است، هنوز در میدان نتوانسته امتیاز دیگری اندوخته داشته باشد و در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده است.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.

 

شهرداری آستارا-ون پارس اصفهان

در انتظار جا افتادن قرمه سبزی پیروز/جهانگیری به دنبال اثبات

شهرداری آستارا که در این فصل با پیروز قربانی نتایج ضعیفی کسب کرده است در حال حاضر با دو شکست و یک مساوی و کسب یک امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و این هفته در خانه باید به مصاف ون پارس برود که این تیم هم تا اینجا آنچنان مقتدر نبوده است.

ون پارس

شهرداری چی‌ها در این دیدار باید حتما ۳ امتیاز را کسب کنند وگرنه شاید نیمکت این تیم دچار تغییر و تحول شود.

ون پارس اصفهان نیز در سه بازی گذشته خود دارای یک پیروزی، یک مساوی و یک شکست می باشد و با کسب چهار امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی می‌تواند باعص صعود چندپله ای شود .

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار می شود.

 

پارس جنوبی جم-سایپا؛ جدال مدعیان صعود با روحیه متفاوت!

پارس جنوبی جم که در این فصل تنها به صعود می‌اندیشید، در سه هفته ابتدایی لیگ نتوانسته موفق عمل نماید و با کسب 4 امتیاز حاصل از یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست در رده یازدهم جدول ایستاده است .

شاگردان ایمان رزاقی‌راد پس از شکست سنگین5بر0 هفته قبل مقابل شمس آذر قزوین، در این هفته در خانه به سایپاتهران می رود تا در صورت پیروزی وضعیت‌ خود را کمی بهتر نماید، سه امتیازی که برابر شاگردان محمود فکری و شاگردان باتجربه‌اش بسیار سخت است.

سایپا

در آن سوی میدان نیز سایپا تهران بعد از دو پیروزی در هفته های اول و دوم در هفته گذشته برابر خیبرخرم آباد تن به شکست داد تا محمود فکری و شاگردانش به کسب 3 امتیاز بازی با پارس جنوبی بیشتر احتیاج داشته باشند.

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی جم  برگزار می شود.

 

استقلال ملاثانی-شمس آذر؛ حساس، مهیج و غیرقابل پیش بینی

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در این فصل علی رغم مشکل مالی که همیشه با آن دست و پنجه نرم می‌کند در کسب نتیجه از همین ابتدا عملکرد خوبی داشته و توانسته با دو پیروزی و یک تساوی و کسب 7 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشته باشد .

شاگردان ابراهیم اشکش حالا در هفته چهارم باید به مصاف تیم شمس آذر قزوین برود ، تیمی که در سه بازی اول با اقتدار به پیروزی رسیده و در صدر جدول قرار گرفته است.

ملاثانی

ابراهیم اشکش در این که نشان داده مرد روزهای سخت است، قطعا در این بازی حساس به سادگی امتیاز از دست نخواهد داد و در سوی مقابل هم سعید دقیقی امیدوار به تکرار نتایج خوب هفته‌های اخیر خودش است تا هم چنان صدر را در اختیار داشته باشد.

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد نوین اهواز برگزار می شود.

 

شهرداری همدان-امید وحدت خراسان؛ جدال شاگردان جمشیدیان با زنگ تفریح لیگ!

شهرداری همدان با توجه به داشته‌هایش در این فصل نتایج نسبتا قابل قبولی کسب کرده و با یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی و کسب چهار امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد و حالا در این هفته باید در مقابل تیم بدون سلاح امید وحدت مشهد به میدان برود.

شهرداری همدان

امید وحدت خراسان به دلیل عدم استفاده از بازیکنان اصلی، هنوز نتوانسته شکل تیمی خود را پیدا کند و در سه بازی گذشته خود هیچ امتیازی کسب نکرده و با 15 گل خورده و بدون گل زده در انتهای جدول جا خوش کرده است.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار می شود.

جدول بازی‌های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

photo_2022-09-08_22-04-27

 

جدول بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال تا پایان هفته سوم

photo_2022-09-08_21-54-32

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36eoz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از جدال جذاب پارس جنوبی و مس شهر بابک تا دربی گرم خوزستان
اختصاصی/هفته دوم لیگ یک:

مصاف جذاب مربیان لب خط تا رونمایی از تیم های جدید
اختصاصی/روز دوم هفته نخست لیگ یک؛