تاریخ انتشار: 1401/06/23 20:39
کد خبر: 16360

اولین دربی لیگ دو به میزبانی مازندران و تبریز / مصاف باتجربه ها با تازه ورودها

لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم از ماه آینده پیگیری خواهد شد.
اولین دربی لیگ دو به میزبانی مازندران و تبریز / مصاف باتجربه ها با تازه ورودها

پس از قرعه کشی رقابت های لیگ دسته دوم چهره دو گروه چهارده تیمی این مسابقات مشخص شد.

اگر نگاهی به برنامه مسابقات بیاندازیم متوجه وجود دو دربی در هفته نخست این رقابت ها می‌شویم، اولین دربی لیگ دو مابین دو تیم ماشین سازی تبریز با ریشه و مس سونگون تبریز تازه لیگ دویی شده برگزار می‌شود.

سبزپوشان دیار تبریز که سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارند همچنان بدون تکلیف هستند و برنامه مشخصی ندارند، در آنسوی میدان مس سونگون با خرید سهمیه خلیج فارس ماهشهر وارد تیمداری در فوتبال شده و هزینه زیادی برای این رشته ورزشی انجام داده و با مدیرعاملی رسول خطیبی به مصاف ماشین سازی خواهد رفت.

دومین دربی هفته نخست لیگ دسته دوم به میزبانی نوشهر و بین دو تیم شهرداری نوشهر و کیان سام بابل برگزار خواهد شد، رقابت دو تیم‌ مازندرانی که با برنامه خاصی راهی فصل جدید لیگ دسته دوم‌ می‌شوند.

نوشهری ها پس از ناکامی با محسن بنگر به فکر کسب نتایجی بهتر از گذشته هستند و بابلی ها نیز با خرید سهمیه پیام توس مشهد وارد این رقابت ها شدند، پس از تلاش یک ماهه بابلی ها موفق به دریافت خروج از استان نشدند و تنها نام نماینده مشهد به کیان سام تغییر کرده و ورزشگاه خانگی این باشگاه نیز در مازندران خواهد بود تا به نحوی سهمیه استان خراسان رضوی به نام استان مازندران، لیگ دسته دوم را سپری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5rjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی امید سبزپوشان را نا امید کرد / ماشین به خاطرات پیوست؟