تاریخ انتشار: 1401/06/24 20:59
محمد آژیر در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 16316

لیگ یک امسال مدعیان زیادی دارد/از حمایت هوادارانمان ممنونم

مدافع فجرسپاسی شیراز گفت: امسال در لیگ یک تیم های زیادی مدعی صعود هستند.
لیگ یک امسال مدعیان زیادی دارد/از حمایت هوادارانمان ممنونم

محمد آژیر مدافع فجرسپاسی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت: امسال درخدمت تیم بزرگ فجر شهید سپاسی هستم و افتخار میکنم عضو کوچیکی از این باشگاه پر افتخار و قدیمی هستم.

وی افزود: خدا را شکرتمرینات را زود شروع کردیم و با تدابیر مدیریت باشگاه و کادر فنی  مرحله‌ی پیش فصل رو به خوبی پشت سر گذاشتیم.

مدافع فجرسپاسی افزود: با شروع مسابقات هم تا الان شکر خدا نتایج خوبی کسب کردیم هرچند ما هر بازی برای برد به میدان می‌رفتیم، اما در  یکی دوتا از بازی‌ها نتیجه اونجوری که می‌خواستیم نشد.

محمد آژیر در ادامه صحبت های خود گفت: خدا را شکر تیم بسیار خوب و منسجمی داریم و از بازیکنان بسیار خوب و ارزشمندی بههر مند می باشیم.

مدافع فجرسپاسی گفت:واقعا کادر فنی تمام وقت برای ما تلاش میکنند که بتوانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم . همه‌ی بچه‌ها با تمام توان در هر بازی توی زمین می روند تا ان شالله نتایج خوب و قابل قبولی برای مردم شیراز و هواداران عزیز باشگاه کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از هواداران عزیز و ارزشمند هم تشکر میکنم که مارو حمایت میکنند و امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم

آژیر در پایان صحبت های خود گفت:  مطمئنم امسال تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و البته در رقابت های این فصل تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کرده اند  و همه‌ی بازیها سخت و تمام تیم‌ها قابل احترام هستند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p56wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی شیراز- لیگ برتر؛ حضور یکساله و نچندان جذاب!

جدالی برای صعود و فرار از سقوط
فجرسپاسی شیراز-چوکا تالش؛