تاریخ انتشار: 1401/06/28 21:10
اختصاصی/هفته پنجم لیگ یک:
کد خبر: 16158

جدال بدون امتیازها و جنگ مدعیان صعود لیگ یک

هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک فردا با انجام 8 بازی پیگیری می شود.
جدال بدون امتیازها و جنگ مدعیان صعود لیگ یک

رقابت‌های لیگ یک به هفته پنجم خودش رسیده است و در این هفته ۸ بازی روز سه شنبه و ۱ بازی روز چهارشنبه برگزار می شود، درادامه به بررسی اجمالی بازیهای هفته پنجم خواهیم پرداخت:

 

چادرملو اردکان-استقلال ملاثانی؛ جدال دارا و ندار با حضور جذاب اخباری و اشکش

یاران سعید اخباری در حالی پای به این دیدار می گذارند که هفته گذشته در شیراز شکست خوردند و در پایان هتفه چهارم با یک پیروزی، یک شکست و دو مساوی و کسب 5 امتیاز در رده پنجم جدول قراردارند و برای جبران شکست هفته گذشته باید به مصاف استقلال ملاثانی بروند که از نیم فصل گذشته با ابراهی اشکش رنگ باخت را ندیده است تا بدانیم این بازی برای آنها از چه اهمیتی برخوردار است.

چادرملو اردکان- استقلال ملاثانی

اما در آن سوی میدان استقلال ملاثانی قرار دارد، تیمی که برای سفر به یزد به دلیل مشکلات مالی به یزد سفر کرده است ولی با تمامی مشکلات موجود، مدت‌هاست به همراه ابراهیم اشکش شکست نخورده‌ تا نشان دهند از چه انگیزه‌هایی برخوردار می‌باشند.

استقلال ملاثانی در پایان هفته چهارم با دو پیروزی و دو مساوی و کسب 8 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد .

این دیدار فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می شود.

 

امید وحدت مشهد-دریا بابل؛ جدال دو صفر مطلق جدول

امید وحدت مشهد تیم پر قصه این روزهای لیگ یک در چهار هفته گذشته خود بدون امتیاز، بدون گل زده و با 22گل خورده در قعر جدول جا خوش کرده است.

آنها البته بد دلیل مشکلات موجود هنوز نتوانسته‌اند با تیم اصلی خود به میدان بروند و شاید تنها امید آنها به این رقابت ها حضور بازیکنان اصلی باشد تا شاید امید به آینده داشته باشند.

دریای بابل- امید وحدت مشهد

اما در آن سوی میدان دریای بابل قرار دارد که آنها هم بدون امتیاز و با 6 گل خورده و یک گل زده در کنار حریف خود در انتهای جدول ایستاده‌اند تا در نهایت بعد از این بازی شاهد حذف صفرهای مطلق باشیم که تا هتفه چهارم گریبان این دو تیم را گرفته است.

این دیدار فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.

 

آرمان گهر سیرجان-خوشه طلایی ساوه؛
جدالی زیبا برای کامیابی سرمربیان/ شهبا و بیاتی نیا فقط به پیروزی می‌اندیشند

آرمان گهر سیرجان که تا پایان هفته چهارم با کسب 2 پیروزی، 2 تساوی و کسب 8 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، توانسته نتایج درخشانی را بگیرد تا شاگردان قاسم شهبا علی رغم تمامی مشکلات موجود یکی از تیم های سخت کوش لیگ یک باشند .

قاسم شهبا

اما در آن سوی میدان تیم خوشه طلایی ساوه قرار دارد، تیمی که تا پایان هفته چهارم با کسب یک پیروزی، یک شکست و دو مساوی و کسب 5 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد  تا کسب این سه امتیاز برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 شاگردان محسن بیاتی‌نیا در هفته قبل توانستند در خانه از سد چوکا تالش عبور کنند تا اولین پیروزی خود را در این فصل بدست آورده باشند و در صورت پیروزی برابر آرمان گهر سیرجان که البته کار ساده ای نیز نمی باشد، شرایط خود را در جدول متفاوت نموده و امیدوارتر از قبل بازی ها را ادامه خواهند داد.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع)  سیرجان برگزار می شود.

 

سایپا-فجر سپاسی شیراز؛
جدال مدعیان صعود در اکباتان/ فکری تشنه پیروزی، رجب زاده قانع به حداقل امتیاز

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مدعی سایپا تهران و فجر سپاسی شیراز به مصاف می روند.

سایپا در حالی گام به این بازی حساس میگذارد که طی چهار هفته گذشته با دو شرایط متفاوت روبرو بوده‌اند. شاگردان محمود فکری در دو هفته ابتدایی لیگ دسته اول شهرداری آستارا و دریای بابل را شکست دادند اما در ادامه برابر خیبرخرم آباد شکست خوردند و در بازی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی متوقف شدند تا با کسب 7 امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشته باشند تا شاگردان فکری که در این فصل چاره‌ای جز صعود ندارند ، تشنه پیروزی در این بازی باشند.

سایپا- فجرسپاسی شیراز

اما در سوی مقابل فجرسپاسی شیراز قرار دارد، تیمی که مهدی رجب زاده را روی نیمکت خود دارد و در چهار هفته گذشته هنوز شکستی را متحمل نشده و با یک پیروزی و سه تساوی و کسب 6 امتیاز در رده ششم جدول بعد از سایپا قرار دارد.

بدون تردید در این بازی سایپا تنها به کسب سه امتیاز می‌اندیشد ولی فجرسپاسی به یک امتیاز از این باز هم راضی خواهد بود تا هم در بازی خارج از خانه به هدفش رسیده باشد و هم این که بدون شکست رقابت‌ها را ادامه بدهد.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می شود.

 

ون پارس نقش جهان-خیبر خرم آباد؛

جدال تیم بدون سرمربی با ستاره های فراز کمالوند

در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های ون پارس اصفهان و خیبرخرم آباد به مصاف هم می‌روند.

مدیران باشگاه ون پارس تیم تازه صعود کرده به لیگ یک، پس از کسب نتایج ضعیفی که سرمربی این تیم در چهار هفته ابتدایی گرفت، تصمیم به قطع همکاری با او گرفتند تا بدون سرمربی به مصاف خیبر خرم آباد بروند.

ون پارس اصفهان در بازی‌های گذشته خود دارای یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست است و با چهار امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد، جایگاهی که تحت هیچ شرایطی باب میل مدیران این باشگاه نیست و برای همین تا دیر نشده است تغییرات نیمکت را انجام داده‌اند.

WhatsApp Image 2022-09-19 at 12.52.56

اما در آن سوی میدان خیبرخرم آباد قرار دارد، تیمی که فراز کمالوند مربی کارکشته و با تجربه‌ای دارد و از چهار هفته گذشته خود با یک پیروزی و سه تساوی و کسب 6 امتیاز در رده هشتم ایستاده است و شاید این بازی برای آنها آغاز یک جهش در جدول باشد.

 فراز کمالوند در کنفرانس خبری که چند هفته گذشته انجام شد اعلام کرد خیبرخرم آباد را از هفته پنجم قضاوت نمایید که باید دید و به انتظار نشست که آیا ادعای این مربی محقق خواهد شد یا این که بایستی برای اوج گیری تیم ستاره‌ها چند هفته دیگر هم صبر کرد.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۳۰  در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

 

چوکا تالش-پارس جنوبی جم؛ جدال بحران زده های لیگ

تیم‌های فوتبال چوکاتالش و پارس جنوبی‌جم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دو تیم یک وجه تشابه در این هفته‌ها دارند و آنهم بحران مالی است، چوکایی‌ها پس از چند هفته ناکامی و کش وقوس‌های فراوان حالا موفق شدند حسن اشجاری را به نیمکت این تیم برگردانند تا با انگیزه‌های بیشتری به رقابتها ادامه بدهند.

چوکا در چهار بازی گذشته خود دارای 3 امتیاز بوده و در رده شانزدهم جدول قرار دارد تا بدانیم  این وضعیت برای آنها و هواداران پرشوری که دارند، قابل هضم نیست و به دنبال احیاء خود با حسن اشجاری می‌باشند.

WhatsApp Image 2022-09-19 at 12.52.56(1)

اما در سوی مقابل شاگردان ایمان رزاقی‌راد در پارس جنوبی جم قرار دارند، تیمی که پس از شکست سنگین دو هفته پیش با نتیجه 5بر0 برابر شمس آذر قزوین هنوز موفق نشده است از نظر روحی ریکاوری کند و به دنبال یک پیروزی و بازگشت دوباره به لیگ است.

پارس جنوبی جم در حال حاضر از چهار بازی گذشته خود دارای یک پیروزی، 2 مساوی و یک شکست است و با کسب 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار می شود.

 

شمس آذر قزوین-شهرداری همدان؛

جدال کهکشانی‌های لیگ یک با شگفتی سازان!

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم صدرنشین شمس آذر قزوین به مصاف شهرداری همدان می رود.

شمس آذر قزوین در این فصل در قامت یک تیم مدعی خود را نشان داده و در چهار هفته اول با سه پیروزی و یک تساوی و کسب10 امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاده است تا نشان بدهد در این فصل تنها به صعود می‌اندیشید.

شاگردان سعید دقیقی در شمس آذر تیم کهکشانی‌های این فصل رقابت‌ها هستند که با حضور بازیکنان لیگ برتری یک تیم مدعی صعود را تشکیل داده‌اند و تحت هیچ شرایطی نمی خواهند این فرصت را از دست بدهند.

WhatsApp Image 2022-09-19 at 12.25.59

اما در سوی مقابل شهرداری همدان قرار دهد، تیمی معمولی که در چهار هفته اول مسابقات با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب 7 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد، نتیجه‌ای که با توجه به بضاعت این تیم بسیار ارزشمند می‌باشد .

بدون تردید در این بازی شمس آذر تنها با کسب سه امتیاز راضی از زمین خارج خواهد شد و شهرداری همدان در صورت کسب یک تساوی هم خشنود راهی همدان می شود.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین  برگزار می شود.

 

خلیج فارس ماهشهر-شهرداری آستارا:

جدال دو تیمی که خود را مدعی می دانند!

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا به مصاف هم می روند.

تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا در حالی هفته پنجم لیگ یک باید در اهواز به مصاف یکدیگر بروند که خلیج فارسی‌ها با موسی قنواتی خود را در حد یک تیم مدعی صعود می‌دانند و در چهار هفته گذشته، دارای یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی بوده و با کسب 5 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی می تواند آنها را با جهش چند پله‌ای در جدول روبرو کند.

WhatsApp Image 2022-09-19 at 12.25.58(1)

اما در سوی مقابل شهرداری آستارا همچنان در نتیجه‌گیری نوسان دارد و موفق نشده است برخلاف گفته‌های سرمربی‌اش تیم خود را در بین مدعیان قرار بدهد، اگرچه هنوز خیلی زود است برای قضاوت و صف بندی مدعیان ولی در هر حال هنوز این تیم نتایج مناسبی کسب نکرده و با یک پیروزی، یک تساوی و 2 شکست و کسب 4 امتیاز  در رده چهاردهم ایستاده است.

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه فولاد نوین اهواز برگزار می شود.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و مس شهر بابک در روز چهارشنبه راس ساعت 19:15 دقیقه به میزبانی آبی پوشان برگزار می شود.


برنامه بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور

photo_2022-09-19_21-20-48

 

جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پایان هفته چهارم
photo_2022-09-19_21-20-53

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5x5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اختصاصی/جدال دارا و ندار و جنگ ستارگان لیگ یک؛ از دیدارهای حساس تا زنگ تفریح لیگ!
بررسی هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛