تاریخ انتشار: 1401/07/04 14:03
خلیفه اصل در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 15947

سازمان لیگ در خصوص ورزشگاه‌ها سختگیری کند / بانوان می‌توانند ار دیدن فوتبال لذت ببرند

سرمربی شهرداری بندرعباس گفت : با حفظ ۶۰ درصد از شاکله تیم و جذب چند بازیکن در لیگ دسته دوم شرکت می‌کنیم.
سازمان لیگ در خصوص ورزشگاه‌ها سختگیری کند / بانوان می‌توانند ار دیدن فوتبال لذت ببرند

 امیر خلیفه اصل سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد : با تصویب اعضای محترم شورای شهر بندرعباس تیمداری این باشگاه در فوتبال ادامه دارد اما بودجه تیم فوتبال نسبت به فصل گذشته کمتر شده است.

وی افزود: تیم‌های با کیفیتی در لیگ دسته دوم حضور دارند و هیچ گروهی آسان نیست، طبق شناختی که از لیگ دسته دوم دارم باید بگویم تمام بازی ها دشوار است و تیمی که بتواند از فرصت ها استفاده کند و مدیریت خوبی داشته باشد می‌تواند موفق باشد.

خلیفه اصل تصریح کرد : با تلاش مدیریت، کادرفنی و بازیکنان به فکر کسب بهترین نتایج هستیم تا خود را به لیگ دسته اول برسانیم و دل هواداران بندرعباسی را شاد کنیم.

سرمربی شهرداری بندرعباس در ادامه گفت : با ورود بانوان به ورزشگاه ها خانواده های خودمان از فوتبال لذت می‌برند و قطعا آقایان نیز رعایت حال بانوان عزیز سرزمینمان را می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد : سازمان لیگ فصل گذشته عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از سازمان لیگ انتظار داریم در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه ها سختگیری ویژه ای داشته باشد تا چمن ورزشگاه ها تاثیر منفی بر روی کیفیت لیگ دسته دوم نداشته باشند.

خلیفه اصل در پایان گفت : مربیان و بازیکنان خوبی در این لیگ حضور دارند و شاهد موفقیت و رفتن بازیکنان جوان به لیگ های بالاتر هستیم که باید توجه بیشتری به لیگ دسته دوم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9brz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین شانس شهرداری برای صعود به پلی آف / فرازمند ناجی فوتبال شهر می شود!!
پیش بازی شهرداری و نفت و کاز گچساران؛