تاریخ انتشار: 1395/08/20 16:51
کد خبر: 249855

محمد طالبی: هدف شهرداری فومن صعود به دور بعدی مسابقات است

تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته نهم رقابت های دسته دوم کشور با دو گل تیم نفت نوین آبادان را شکست داده و توانست با سیزده امتیاز در مکان پنجم جدول لیگ دسته دوم جای بگیرد .
محمد طالبی: هدف شهرداری فومن صعود به دور بعدی مسابقات است

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، محمد طالبی هافبک طراح شهرداری چی ها در همین رابطه گفت: بازی جانانه و محکمی را مقابل نفت نوین انجام دادم. این تیم جنوبی بسیار جوان و دونده بود و نسبت به ابتدای چند بازیکن خوب از تیم ذوب آهن اصفهان به آنها اضافه شده بود که باعث شد فوتبال خوبی را ارائه دهند . به هر روی در زمین خودمان به هیچ تیمی باج نمی دهیم و توانستیم در یک بازی تماشاگر پسند با دو گل آبادانی ها را باشکست بدرقه کنیم . در این بازی یک ضربه پنالتی را نیز در نیمه اول از دست دادیم .

محمد طالبی در ادامه افزود : با پتانسیل بالایی که تیم مان از نظر نفرات دارد امیدواریم که با حمایت مسئولین ذی ربط و همچنین هواداران مان بتوانیم به دور دوم صعود کنیم .

محمد طالبی در مورد شکست ناپذیری تیم شان در بازی های خانگی در دو سال گذشته به خبرنگار خزر گفت : اینکه گفته می شود تنها دلیل پیروزی های خانگی مان ، زمین ورزشگاه مان است به هیچ وجه صحیح نیست چون این زمین و شرایط ش برای هر دو تیم یکسان است و این را هم باید در نظر بگیریم که ما حتی یک جلسه هم پیش از آغاز بازی در این زمین تمرین نمی کنیم .

محمد طالبی در پایان افزود : هفته آتی با تیم خوب استقلال آبی تهران در ورزشگاه عطرسیب باقرشهر بازی داریم و هدف مان این است که با امتیاز از این دیدار به فومن بازگردیم تا بتوانیم یک گام دیگر خود را به صعود نزدیک کنیم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daxam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهرداری فومن مقابل نفت نوین/ خط و نشان ارتش سبز گیلان برای علی دایی!