تاریخ انتشار: 1395/08/20 18:08
کد خبر: 249839

پیش بازی کیمیافرآیند تهران-برق جدید فارس/ جدال حساس بهترین ها در لیگ دو!

روز جمعه در یک بازی از گروه اول تیم های کیمیا فرایند و برق نوین شیراز در ورزشگاه اتکا تهران از ساعت 14:15 به مصاف هم میروند.
پیش بازی کیمیافرآیند تهران-برق جدید فارس/ جدال حساس بهترین ها در لیگ دو!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم کیمیا فرایند در بازی قبلی خود از تیم بعثت کرمانشاه با دو گل شکست خورد تا بعد از هفته اول و باخت سنگینش مقابل تیم نفت و گاز دومین باخت خود را در بازیهای خارج از خانه تجربه کند.در مقابل تیم برق نوین شیراز در هفته قبل توانست تیم نفت امیدیه در خانه با یک گل بدرقه کند و سومین برد متوالی خود را جشن بگیرد تا به نوعی در برد متوالی هتریک کرده باشد.

بررسی نقاط مثبت و منفی دو تیم:

شاگردان جهانبخش جعفری با 17 گل زده آمار بسیار خوبی در خط حمله دارند و یکی از خطرناک ترین تیم ها در امر گلزنی هستند،اما از نظر خط دفاعی عملکرد خوبی نداشتند و 16 گل خورده این تیم نشان از ناهماهنگی میان بازیکنان دفاعی تیم است.کیمیا فرایندی ها از نظر برد هم وضعیت خوبی ندارند و از 9 بازی فقط دو برد به دست آورده اند.ضمن آنکه مهیار احمد خانی گلر این تیم در سه هفته متوالی سه پنالتی گرفته که نشان از روحیه و آمادگی بالای این دروازه بان است.

در مقابل شاگردان وحید رضایی با 8 گل زده آمار ضعیفی در امر گلزنی داشته اند،اما در خط دفاعی بهترین عملکرد را دارند و فقط با یک گل خورده در 8 بازی توانسته اند بهترین خط دفاع گروه را به نام خود ثبت کنند.برق نوینی ها با یک باخت عملکرد خوبی هم در امتیاز ندادن به حریفان داشته اند.ضمن آنکه تیم برق با 5 برد جزو تیمهایی است که بیشترین برد را کسب کرده اند.

آمار کیمیا فرایند در بازیهای خانگی:

کیمیا فرایندیها با دو مساوی و یک باخت و برد از 4 بازی خانگی خود 5 امتیاز گرفته که آمار نسبتا خوبی در خانه است.تیم کیمیا فرایند در صورت برد میتواند به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهد.

آمار برق نوین در بازیهای خارج از خانه:

برق نوینی ها با دو مساوی و یک باخت و برد از 4 بازی 5 امتیاز گرفته اند و عملکرد خوبی در بازیهای خارج از خانه داشته اند.تیم برق در صورت برد میتواند فاصله خود را بارقیبان حفظ کند.

شاگردان جعفری که با 10 امتیاز در رده 9 جدول هستند و بعد از بازی هفته قبل خود که حواشی زیادی به دنبال داشت و سرمربی تیمشان به عملکرد داور و رفتار هواداران اعتراض داشت،به دنبال یک برد دیگر در خانه وجبران باخت دو هفته پیش خود هستند.

در مقابل شاگردان رضایی که با 17 امتیاز در صدر قرار دارند و بهترین عملکرد را تا بدین جا داشته اند به دنبال یک برد شیرین و ادامه روند خوب خود در گروه هستند.

نکته جالب این بازی عملکرد یکسان تیم کیمیا فرایند در خانه بعد از 4 بازی و تیم برق نوین در خارج از خانه در 4 بازی است،حال باید دید نتیجه این بازی چه میشود.

قضاوت این دیدار بر عهده علی اصغر مومنی است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opaeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار شگفت انگیز مهیار احمدخانی در دروازه ی کیمیافرآیند/ ثبت سه رکورد یکجا!