تاریخ انتشار: 1401/07/14 13:37
هفته نهم رقابت های لیگ یک؛
کد خبر: 15607

لیگ یک به روزهای حساس رسید/ جدال‌های دیدنی در ایستگاه هفتم

هفته هفتم رقابت های لیگ یک امروز با انجام 9 بازی برگزار خواهد شد.
لیگ یک به روزهای حساس رسید/ جدال‌های دیدنی در ایستگاه هفتم

امیرحسین نیری؛ هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با انجام 9 بازی در سراسر کشور انجام می شود تا آرام آرام چهره تیم های مدعی صعود و سقوط مشخص شود. تا پایان هفته ششم شمس آذر قزوین با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز با 12 امتیاز در تعغیب او می باشند و در انتهای جدول نیز امید وحدت مشهد، ون پارس اصفهان و دریای بابل قرار دارند.

در این نوشتار نگاهی به بازی های امروز لیگ یک خواهیم داشت.

شمس آذر قزوین-شهرداری آستارا؛ جدال صدرنششین با اعتصابی‌ها!

در هفته هفتم لیگ یک تیم‌های  شمس آذر قزوین و شهرداری آستارا با وضعیت‌های کاملا متفاوت باید به مصاف یکدیگر بروند.

شمس آذر که همچنان اسیر حواشی داخلی است پس از شکست هفته گذشته حالا جایگاه خودش را در صدر جدول در خطر می بیند آنها در حال حاضر با 13 امتیاز در صدرن جدول قرار دارند ولی برای تداوم صدرنشینی وجلوگیری از  بحران‌ها آینده چاره‌ای به غیر از کسب سه امتیاز ندارند.

7

اما در سوی مقابل شهرداری آستارا قرار دارندف تیمی که این روزها درگیر اعتصاب بازیکنانش به دلیل مشکلات مالی است و مشخص نیست هنوز دراین بازی با ترکیب اصلی به مصاف شمس آذر می‌رود یا نه.

آنها از 6 بازی گذشته خود دارای 6 امتیاز بوده و در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارند.

این دیدار فردا ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.

 

آرمان گهر سیرجان- فجرسپاسی شیراز؛ جدال جذاب شهبا و رجب زاده

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک دو تیم بالانشین آرمان گهر سیرجان و فجرسپاسی باید به مصاف یکدیگر بروند.

آرمان گهر که در این هفته ها نتایج خوبی کسب کرده است و با دست بسته به مصاف رقبا می رود پس از تساوی بیرون خانه مقابل استقلال ملاثانی حالا باید در خانه به مصاف فجرسپاسی مدعی صعود برود. فجر هم با مهدی رجب زاده این هفته ها دیگر یک مدعی کامل است و در این دیدار قطعا برای ۳ امتیاز تلاش می کند.

3

آرمان گهر سیرجان تا پایان هفته ششم با کسب 9 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و فجر سپاسی شیراز نیز با 12 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

این دیدار فردا ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار می شود.

 

چادرملو اردکان-شهرداری همدان؛جدال مرگ و زندگی اخباری برابر جمشیدیان

تیم‌های چادر ملو و شهرداری همدان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک باید به مصاف یکدیگر بروند، چادرملو که علی رغم هزینه های فراوان در کسب نتیجه ضعیف عملکرده است در پایان هفته ششم تنها 6 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهاردهم قرار دارد و به همین دلیل باید حتما ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند وگرنه اخباری شاید جای خود را به فرد دیگری بدهد.

2

در آن سوی میدان نیز شهرداری همدان قرار دارد، تیمی که با کسب 10 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد  و اگر بتواند این بازی را با پیروزی به پایان برساند خود را به جمع تیم های مدعی خواهد رساند.

این دیدار فردا ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود.

 

خوشه طلایی ساوه- دریا بابل: جدال بیاتلو با تیم سابق/بیاتی نیا در اندیشه پوکر

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک دو تیم خوشه طلایی ساوه و دریا بابل باید به مصاف یکدیگر بروند.

خوشه طلایی که ۳ دیدار پیاپی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است جمع امتیازهای خود را به 11 رسانده تا در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد و حالا در اندیشه چهارمین پیروزی پیاپی است تا موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

4

اما در  سوی مقابل وحید بیاتلو سرمربی دریا بابل قرارداد، تیمی که وضعیت چندان خوبی ندارد و با چهار امتیاز در رده شانزدهم ایستاده است و حالا باید به مصاف تیم سابق خودش برود که از این حیث این دیدار برای این سرمربی مهم است.

این دیدار فردا ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

 

امید وحدت مشهد-استقلال ملاثانی؛ اشکش پر امید برای حفظ رکورد شکست ناپذیری

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک دو تیم امید وحدت مشهد و استقلال ملاثانی باید به مصاف یکدیگر بروند.

امیدوحدت که یکی از عجیب‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ یک است هفته گذشته بالاخره موفق شد تنها با یک گل شکست بخورد تا کمی برای آینده امیدوار باشد.آنها با 29 گل خورده و بدون گل زده و بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار دارند .

1

استقلال ملاثانی هم که در این فصل یکی از تیم‌های مدعی است با توپ پر به میدان می‌آید تا همچنان رکورد شکست ناپذیری این تیم ادامه پیدا کند.

آبی پوشان ملاثانی با ابراهیم اشکش مدت های بسیاری است که نباخته و در حال حاضر نیز با کسب 12 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

این دیدار فردا ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.

 

چوکا تالش-خیبر خرم آباد؛ جدال انگیزه و پول

تیم‌های چوکا تالش و خیبر خرم آباد در هفته هفتم لیگ یک به مصاف یکدیگر می روند،

چوکایی‌ها که این روزها با حسن اشجاری شرایط خوبی پیدا کرده و کمی روی غلتک افتاده‌اند حالا در خانه باید به مصاف خیبر خرم آبادی بروند که تا دندان مسلح هستند.

شاگردان فراز کمالوند که از نظر مالی در بهترین شرایط به سر می‌برند در این دیدار فقط ۳ امتیاز را می خواهند.

5

چوکا تالش تا پایان هفته هفتم دارای 5 امتیاز و در رده پانزدهم جدول ایستاده است در حالی که خیبرخرم آباد با 10 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

این دیدار فردا ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار می شود.

 

استقلال خوزستان-سایپا؛ جنگ ستارگان لیگ یک

نتیجه‌گیری موفق عمل نکرده است و حالا باید برابر سایپا پیروز شود تا شرایط خود را در جدول بهتر کند.

آبی‌پوشان خوزستان از 6 بازی گذشته خود دارای 8 امتیاز و در رده نهم چدول ایستاده اند، جایگاهی که با توجه به شرایط و بازیکنانی که در اختیار دارند ، مناسب نیست و باید تا دیر نشده نسبت به حضور در بالای جدول و کسب نتایج مناسب اقدام نمایند.

8

اما در آن سوی میدان سایپاتهران قراردارد تیمی که با محمود فکری هم وضعیتی مشابه استقلال خوزستان دارد و آنهاهم علی رغم هزینه‌های زیاد همچنان نتایج خوبی کسب نکرده و با 8 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند تا اهمیت این دیدار برای هر دو تیم دو چندان شود.

این دیدار امروز ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

 

خلیج فارس ماهشهر-پارس جنوبی جم؛ جدال جذاب جنوبی های لیگ یک

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور که امروز پنجشنبه چهاردهم مهر ماه با انجام 9 بازی برگزار خواهد شد، تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر می روند.

خلیج فارس ماهشهر  تا به اینجا و با توجه به شرایطی که دارد، بد نتیجه نگرفته و با 6 امتیاز از 6 هفته گذشته در رده دوازدهم جدول قرار دارد  و امروز به دور از خانه و در اهواز باید به مصاف پارس جنوبی جم مدعی برود تا در صورت کسب پیروز بتواند خود را به نیمه اول جدول برساند.

9

اما در آن سوی میدان پارس جنوبی قرار دارد تیمی که با ایمان رزاقی راد از 6 بازی گذشته دارای 9 امتیاز و در رده هشتم جدول ایستاده است تا بتواند با کسب سه امتیاز این بازی وضعیت خود را در جدول بهتر نماید.

این دیدار امروز ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولاد نوین برگزار می شود.

 

ون پارس -مس شهر بابک؛  جدال بلاتکلیف‌ها با مدعیان صعود لیگ یک

هفته هفتم لیگ یک فوتبال کشور عصر امروز با انجام 9 بازی پیگیری خواهد شد که در یکی از بازی‌ها  دو تیم ون پارس و مس شهر بابک به مصاف یکدیگر می روند.

ون پارس برای چندمین هفته پیاپی بدون سرمربی باید پای به میدان مسابقه بگذارد آنهم علی رغم هزینه‌های زیادی که این تیم کرده است اما همچنان مالک و مدیر عامل این تیم به این وضعیت رضایت می دهند.

ون پارس در پایان هفته ششم با کسب چهار امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و در تلاش است با کسب سه امتیاز مقداری وضعیت خود را در جدول بهتر نماید.

6

اما در آن سوی میدان مس شهر بابک قرار دارد تیمی که با توجه به جذب ستاره‌ها دراین فصل برای صعود می جنگد ولی هنوز نتوانسته است نتایج لازم را کسب کند و با 7 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و می خواهد با پیروزی برابر ون پارس که نباید کار سختی هم باشد، به وضعیت خود در جدول سرو سامانی بدهد.

این دیدار امروز ساعت ۱۷:۱۵ برگزار می شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxj9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از جدال جذاب پارس جنوبی و مس شهر بابک تا دربی گرم خوزستان
اختصاصی/هفته دوم لیگ یک: