تاریخ انتشار: 1401/09/15 12:51
احمد جمشیدیان؛
کد خبر: 13185

جام حذفی برای ما یک فرصت است/ نیم فصل هم چند خروجی دیگر دارین

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به جام حذفی به عنوان یک فرصت نگاه می‌کنیم و تا هر مرحله که توان داشته باشیم ادامه خواهیم داد.

جام حذفی برای ما یک فرصت است/ نیم فصل هم چند خروجی دیگر دارین

احمد جمشیدیان با اشاره به فرصت طلایی تعطیلی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل برگزاری جام جهانی فوتبال اظهار داشت: این تعطیلی یک ماهه فرصت مناسبی برای تقویت و ساماندهی تیم‌ها جهت ادامه رقابت‌ها بود.

وی افزود: ولی متاسفانه به دلیل مشکلات متعدد ما نتوانستیم بهره‌ای از این فرصت طلایی تعطیلات ببریم و خوشحال هستیم که به زودی رقابت‌های فوتبال در کشور آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اولین دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان در جام حذفی کشور گفت: از نظر بعد مسافتی با قرعه سختی مواجه شدیم و باید به مصاف تیمی جوان و با انگیزه در لیگ دسته سوم فوتبال کشور در بندرعباس برویم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: باتوجه به کنار گذاشته شدن تعدادی از بازیکنان و مصدومیت ۵ بازیکن اصلی خود، عملا تنها ۱۸ بازیکن در اختیار داریم و با ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه به مصاف حریف خود خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه در لیگ و جام حذفی طبق سیاست‌های ترسیم شده توسط مدیریت باشگاه پیش می‌رویم، بیان کرد: نگاه ما به جام حذفی به عنوان یک فرصت بوده و تا جایی هم که توان داشته باشیم در این رقابت پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: به طور قطع با توجه به شرایط فعلی در ادامه مسیر مشکلات‌مان چند برابر خواهد شد  و تقویت تیم و جذب بازیکنان با انگیزه و جوانان بومی بخشی از برنامه ما برای تقویت تیم در نیم فصل است.

جمشیدیان با اشاره به غیرت و انگیزه بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تا به این لحظه بازیکنانم شرافتمندانه و باغیرت برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان تلاش کرده‌اند که به طور قطع سزاوار تحسین هستند.

وی افزود: اما به طور قطع بازیکنان بیشتری از ما در نیم فصل جدا خواهند شد و نیروی با انگیزه و تازه نفس را به تیم تزریق خواهیم کرد، هیچ زمان نگران تغییر و بازسازی تیم نیستم و اعتقاد دارم قلب بازیکنان مهم‌ترین عضله آنهاست که باید برای تیم بتپد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان دوشنبه ۲۱ آذر ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میهمان هرنگ جوان بستک است.

این رقابت‌ از سری رقابت‌های جام حذفی کشور است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mrwj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتصاب دیگر در همدان / این‌بار شهرداریچی ها تمرین نکردند