تاریخ انتشار: 1395/08/22 20:50
کد خبر: 249490

انزلی‎چی‎ها در تختی باج نمی‎دهند/ مایلی کهن و این همه خوشبختی محاله!

ملوان با پیروزی در دیدار برابر خیبر خرم آباد توانست خود را به صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران برساند، صدرنشینی که با یک پیروزی شیرین خانگی دیگر همراه بود.
انزلی‎چی‎ها در تختی باج نمی‎دهند/ مایلی کهن و این همه خوشبختی محاله!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ملوانان که پس از کش و قوس های فراوان در نهایت نتوانستند در لیگ برتر ماندگار شوند این روزها به عنوان یکی از تیم های بالانشین جدول رده بندی، خود را تثبیت کردند و امروز نیز با پیروزی در سیزدهمین دیدار خود، بر صدر جدول ایستادند. ادامه مدعی ماندن ملوانان با حضور محمد مایلی کهن روی نیمکت این تیم، باز هم روال کار کردن این مربی باتجربه با جوانان را یادآوری می کند. مایلی کهن که در ابتدای فصل تغییرات فراوانی را در تیمش به وجود آورد، این روزها با جوانانی که در اختیار دارد در بازی ها حضور پیدا می کند و موفق به برتری می شود.

نکته جالب درباره ملوان امسال این است که جوانان مایلی کهن موفق شدند یک بار دیگر ورزشگاه تختی انزلی را تبدیل به همان ورزشگاه مخوفی کنند که یقه تمام تیم ها را می گرفت. آنها 7 بار در ورزشگاه تختی به میدان رفتند که در این میان توانستند به شش پیروزی و یک تساوی دست پیدا کنند، بسیاری از مدعیان حضور در لیگ برتر مانند اکسین البرز، سپیدرود رشت و نساجی مازندران نتوانستند در انزلی از سد ملوان بگذرند و بازی خود را به این تیم واگذار کردند.

ملوانی ها در بازی های این فصل به 8 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست و در مجموع 27 امتیاز دست پیدا کردند که در این میان 19 امتیاز آن را موفق شدند در انزلی به دست بیاورند. هر آنچه که هست ملوانان و محمد مایلی کهن عزم خود را برای حضور در لیگ برتر جزم کرده اند و به دنبال این هستند تا با ادامه تحکم خود در انزلی، فرصت کسب امتیازی را از دست ندهند و در نهایت به عنوان یکی از دو تیم لیگ دسته اولی به لیگ برتر برسند.

هرچند انزلی چی ها خارج از خانه نیز متعادل عمل کردند، آنها از 6 دیدار خارج از خانه توانستند به 2 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست دست پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryaew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی کهن: هنوز زود است درخصوص صعود صحبت کنم/ جو ورزشگاه مناسب بود!

تصاویر/ سری دوم دیدار ملوان-خیبر(2-1)
از نگاه دوربین سیامک کوهگرزاده

تصاویر/ سری اول دیدار ملوان-خیبر(2-1)
از نگاه دوربین محراب ایرانپور