تاریخ انتشار: 1401/10/30 00:15
کد خبر: 11590

اختصاصی/لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی؛ نقش عجیب مدیرعامل تیم لیگ یکی در جابجایی بازیکنان به سایر تیم‌ها!

مدیر عامل یکی از تیم های لیگ یکی این روزها همچون شروع فصل نقش پر رنگی در جا به جایی بازیکنان دارد.
اختصاصی/لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی؛ نقش عجیب مدیرعامل تیم لیگ یکی در جابجایی بازیکنان به سایر تیم‌ها!

 لیگ یک فوتبال کشورمان این روزها شاهد اتفاقات عجیب و غریبی است که هر چه از آن می‌گذرد ماجراهای پشت پرده بیشتر مشخص می شوند.

در ابتدای فصل هم یک بار به این موضوع که بازیکنان توسط یکی از مدیرعامل های مشغول به کار در حال جا به جایی هستند خبر داده بودیم اما حالا در نقل و انتقالات نیم فصل این موضوع با شدت بیشتری در حال تکرار است.

این مدیر عامل که برای اولین بار بدون هیچ تجربه ای به میز مدیریت رسیده است در حال حاضر بدون هیچ ابایی در حال جا به جایی بازیکن است و از این کار هم پول در می آورد.

یکی از جا به جایی های این مدیر عامل به فرستادن یک دروازه بان که چند فصلی است بدون تیم است مربوط می شود که با روابط با آقای سرمربی این جا به جایی صورت گرفته است و از این جا به جایی هم یک رقمی بین سرمربی و این مدیر عامل که در یک تیم دیگر مشغول به کار است می رسد.

حالا چه طور این مدیرعامل که پیش از رسیدن به این مسند سابقه فعالیت در جا به جایی بازیکنان را داشته است همچنان به سادگی این کار را انجام می دهد نیاز به برخورد جدی نهادهای نظارتی دارد تا این مدیر عامل متوجه شود یا باید فعال غیر مجاز نقل و انتقالاتی باشد یا مدیرعامل یک باشگاه لیگ یکی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rnb64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت ایده آل برای رضایی و شاگردانش در مس شهر بابک

جدال جذاب مدعیان صعود
پارس جنوبی جم-فجرسپاسی شیراز؛

حسن اشجاری از هدایت چوکا برکنار شد
اعتصابی که باعث اخراج شد؛