تاریخ انتشار: 1401/11/12 00:51
امیدوارم اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها باشد؛
کد خبر: 11166

فکری: شاید از قیافه ما خوش‌شان نمی‌آید

محمود فکری می‌گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و تنها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد.
فکری: شاید از قیافه ما خوش‌شان نمی‌آید

تقابل خیبر خرم آباد و سایپا در هفته بیستم لیگ آزادگان، با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمود فکری، سرمربی سایپا، پس از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: بازی خوبی بود. در نیمه اول با توجه به فشاری که روی دروازه حریف آوردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم و به گل برسیم. در نیمه دوم تقریبا بازی پایاپای بود و موقعیت‌هایی روی دروازه‌ها بود اما خطر آنچنانی نداشت که دروازه باز شود و در نهایت امتیاز بازی تقسیم شد. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم که در بازی‌های آینده، بچه‌ها توجه بهتر و بیشتری داشته باشند و بتوانیم سه امتیاز مسابقات را بگیریم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد تغییرات زیاد سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل، باعث نتیجه‌گیری این تیم شده است، گفت: اتفاقا تیم ما تقویت شده اما ما بازی به بازی از نفرات‌مان استفاده می‌کنیم و هنوز به طور کامل از تغییراتی که ایجاد کردیم، استفاده نکرده‌ایم. نفرات جدید بازی به بازی اضافه می‌شوند و اتفاقا ما از شکل بازی تیمی‌مان راضی هستیم. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند ولی نیازمند هماهنگی و شناخت بیشتر است تا بتوانیم در بازی‌های آینده پیروز شویم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه دیدار امروز رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: راضی نیستم. ما در نیمه اول شرایطی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم و ببریم اما در نیمه دوم بازی پایاپای بود‌.

فکری درباره عملکرد داور مسابقه امروز توضیح داد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه نمی‌دانم داستان به چه شکل است و از ما خیلی خوش‌شان نمی‌آید یا چه خبر است. به هر حال حتی صحنه‌های ۵۰-۵۰ هم به ضرر ما زده می‌گیرند و اشتباهات داوری به ضرر ما است. من نمی‌خواهم بگویم که اتفاقی می‌افتد؛ این تیم داوری، یک تیم سالم است و می‌توانیم کاملا به آنها اعتماد کنیم اما در مجموع از شروع فصل تا اینجا، اکثر اشتباهات به ضرر ما بوده است. کمی در این بحث اذیت می‌شویم و خواهش من این است که دقت بیشتری بکنند.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم از قیافه ما خوش‌شان نمی‌آید یا باید بیشتر بخندیم یا کاری کنیم که اشتباهات به ضرر ما نباشد. امیدواریم در بازی‌های آینده اشتباهات برای هر دو تیم باشد و فقط برای ما نباشد. بیشتر اشتباهات به ضرر ما است. شاید برای حریفان هم اشتباهاتی داشته باشند اما اگر درصد بگیرید، درصد بالایی به ضرر ما است. سایپا یک تیم ریشه‌دار است و هزینه می‌کند و دوست دارد تیم بالا بیاید. انشالله که سوت‌ها و داوری باعث مشکل برای این تیم نشود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlpz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرهاد کوچک زاده سرمربی جدید دریا بابل شد!
انتخابی عجیب و بحث برانگیز؛