تاریخ انتشار: 1401/11/13 00:43
کد خبر: 11117

اختصاصی/کشف استعداد تخصص این مدیر فوتبالی

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه برای دومین سال محل کشف استعداد بازیکنان جوان شده است.
اختصاصی/کشف استعداد تخصص این مدیر فوتبالی

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که در این فصل سرمربی خود را خیلی دیر انتخاب کرد مجبور شد بازهم همچون دو فصل گذشته به مدیر فوتبالی خود یعنی اکبر صغیری اعتماد کند تا این مهاجم باسابقه کشورمان با توجه به بودجه محدود خودش به جای حذب ستاره بازهم به دنبال استعداد های فوتبالی برود.

صغیری که دو فصل گذشته در خوشه طلایی ساوه اسماعیل پوردرویش،امین دادمهر و مسعود کاظمینی را کشف کرد بود در این فصل باتجربه تر از گذشته کار کرد و به سراغ جذب عیسی مرادی،علیرضا کاظمی،ارشیا عباسی،داوود فکری،امیرحسین یوسفی،امیرحسین سهرابی رفت تا همچون مدیران ورزشی باشگاه های اروپایی میان رده به دنبال درآمدزایی باشد.

این اتفاق وقتی جواب داد که عیسی مرادی پیش از آغاز فصل با پیشنهاد سپاهان رو به رو شد و باشگاه خوشه طلایی موفق شد درآمدی ۳ میلیارتومانی از فروش این بازیکن کسب کند تا نقش خوب یک مدیر فوتبالی مشخص شود.

اما حالا پس از گذشت نیم فصل از این رقابت ها مشخص شد که جذب این ستاره های جوان چه قدر برای خوشه طلایی مهم بوده است،علیرضا کاظمی وینگر جوان این تیم به جوان اول لیگ یک تبدیل شده است و بازدن ۳ گل و ۳ پاس گل نقش پررنگی در این تیم ایفا کرده است،داوود فکری و ارشیا عباسی هم در نیم فصل با پیشنهادات خوبی رو به رو شدند که باشگاه اجازه جدایی به آنها نداد و ۲ امیرحسین جوان این تیم هم هر روز به تعداد بازی های خود در لیگ یک با کمتر از ۲۰ سال سن اضافه می کنند.

حالا خوشه طلایی با اکبر صغیری مدیر فوتبالی خودش موفق شد با صرف بودجه ای کمتر از ۱ میلیارد تومان هم تیمش را برای سالهای آینده بیمه کند و هم بتواند درآمدزایی خوبی از بازیکنان جوانان خود بکند.

این اتفاق نشان می دهد که افراد متخصص اگر در جایگاه درست خود قرار بگیرند به جای پول خرج کردن می توانند برای باشگاه های پول سازی هم بکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkw93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال نودی‌های سابق برای فرار از سقوط
خوشه طلایی ساوه-خلیج فارس ماهشهر؛