تاریخ انتشار: 1395/08/23 19:25
کد خبر: 249323

رضا دهقان: با وجود هواداران پرشور شاهین هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم توپ بزند

رضا دهقان هافبک جوان و آینده دار شاهین شهرداری بوشهر که از ابتدای فصل تا کنون بازیهای خوبی را ارائه داده است نوید یک هافبک تمام عیار را برای فوتبال بوشهر می دهد. این بازیکن تا کنون 4 گل ، یک پاس گل و یک خطای پنالتی را برای تیمش به ارمغان آورده است. گفتگوی سایت باشگاه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر را با رضا دهقان مرور می کنیم.
رضا دهقان: با وجود هواداران پرشور شاهین هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم توپ بزند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هافبک جوان شاهین شهرداری در خصوص دیدار روز گذشته گفت: با هدف کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول به میدان رفتیم اما متاسفانه در ابتدای بازی با دریافت یک گل زود هنگام غافلگیر شدیم و در ادامه با درایت کادر فنی توانستیم با تغییر سیستم بر جریان بازی مسلط شویم به هدف خود دست یابیم.

دهقان در ادامه اظهار داشت: تمامی حریفانی که در برابر ما ظاهر می شوند بخاطر بزرگی نام شاهین با انگیزه و توانی مضاعف وارد میدان می شوند و همین مسئله کار ما را مشکل می کند ولی خوشبختانه  تیم شاهین شهرداری هم بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارد که مرد روزهای سخت هستند.

وی در خصوص بها دادن کادر فنی و بخصوص محمد احمدزاده به بازیکنان جوان تصریح کرد: از ابتدای فصل گمان نمی کردم تا این حد فرصت بازی کردن پیدا کنم اما آقای احمد زاده با درایت و شهامتی خاص به بازیکنان جوان تیم میدان می دهد و با انگیزه خاصی بازیکنان جوانش را به میدان فرستاده و به آنها روحیه داده و حمایت می کند.

دهقان در پیامی به هواداران شاهین گفت: هواداران شاهین در کشور نمونه هستند و در واقع با وجود حمایت های این عزیزا ن هر بازیکنی آرزو دارد در تیم شاهین توپ بزند. از همه هواداران شاهین تشکر می کنم و در خواست با صبر حوصله بیشتر و فرصت دادن به بازیکنان جوان تیم زمینه رشد هر چه بیشتر آنها را فراهم کنند .

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر در پایان اشاره کرد: به مدت 4 سال در تیمهای پایه شاهین بازی کردم که در همین فرصت باید از مربیان خوبم در تیمهای پایه آقایان مسعود احمدی، محسن بازدار، ابراهیم پیشاهنگ و همچنین سرپرست تیم آقای مهدی جوهری بخاطر تمام زحماتی که برای بنده متحمل شدند تشکر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyq7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست کاسپین مقابل شاهین بوشهر/ شاهین بال و پر دوباره ای گرفت!