تاریخ انتشار: 1395/08/23 21:54
کد خبر: 249289

داوود مهابادی: بازیکنان جوان ایرانجوان من را شگفت زده کردند

سرمربی تیم دسته یکی آلومینیوم اراک گفت: «مهدی قائدی» از بازیکنان شاخص و سرآمد تیم ایرانجوان بوشهر در این دیدار بود که می توان آن را به عنوان ستاره جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور به حساب آورد.
داوود مهابادی: بازیکنان جوان ایرانجوان من را شگفت زده کردند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، داوود مهابادی یکشنبه شب پس از تساوی 3 بر3 تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این بازیکن جوان ایرانجوان بوشهر از قابلیت بازی در لیگ های اروپایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می تواند به این بازیکن بوشهری نگاه ویژه ای داشته باشد.

مهابادی بیان کرد: در این دیدار تیم آلومینیوم اراک نیز بازی خوبی ارائه داد ولی در دفاع تیمی دچار اشتباه های زیادی شد که این اشتباه ها منجر به تساوی این بازی شد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: هر دو تیم از ابتدا به قصد برد پا به زمین مسابقه گذاشتند و همین امر زیبایی های بازی را دو چندان کرد.

مهابادی در ارتباط با اعتراض هواداران ایرانجوان نیز گفت: خود را مقید به رعایت بازی جوانمردانه می دانیم و تا وقتی که حریف سعی در ارائه بازی جوانمردانه داشته باشد، رعایت می کنیم.

وی در ارتباط با عملکرد داور این دیدار نیز بیان کرد: داور در مجموع در تمامی صحنه ها حاضر و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد.

مهابادی در ارتباط با بازی آینده تیم آلومینیوم اراک برابر نساجی مازندران نیز گفت: این دیدار برای آلومینیوم دیداری شش امتیازی است و سعی می کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: هدف نخست تیم آلومینیوم این است که تا پایان نیم فصل در بین شش تیم برتر باشد و در نیم فصل دوم با تقویت خود به رده های بالاتر می اندیشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy6ka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود مهابادی؛ نوسان در لیگ یک، مقتدر در جام حذفی!