تاریخ انتشار: 1401/12/06 18:08
شمس آذر قزوین 3-1 فجر سپاسی شیراز
کد خبر: 10151

دقیقی و شاگردانش دست نیافتنی شدند/ نتایج سینوسی فجر بلای جان این تیم

شمس آذر قزوین در هفته بیست و سوم لیگ یک در برابر فجر سپاسی شیراز به برتری رسید.
دقیقی و شاگردانش دست نیافتنی شدند/ نتایج سینوسی فجر بلای جان این تیم

شمس آذر قزوین صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته بیست و سوم به مصاف فجر سپاسی شیراز یکی دیگر از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر رفت و در پایان این بازی نتیجه 3بر1 به سود شمس آذر قزوین به اتمام رسید.

شمس آذر تا قبل از آغاز هفته بیست و سوم با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار داشت و با توجه به شرایط موجود شاید بتوان آن را از الان یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر دانست، در این هفته به مصاف فجرسپاسی رفت، تیمی که نتایج سینوسی زیادی در هفته های گذشته کسب کرده است.

در نیمه اول این بازی و در در دقیقه 15 شاگردان سعید دقیقی توانستند توسط رحمان جعفری روی پاس گلی که محمدپاپی به او داده بود به گل برسند تا خیال خود را در ابتدای بازی با برتری یک برصفر کمی راحت کرده باشند.

شمس آذر قزوین در دقیقه 43 این بازی و این بار توسط پوریا سرآبادانی به گل دوم خود دست یافت تا با دو گل برتری به رختکن برود و خیال خود را تا حدود زیادی راحت کرده باشد.

در نیمه دوم این بازی در دقیقه 63 شاگردان مهدی رجب زاده یکی از گل ها را جبران کردند تا نتیجه 2بر1 بشود اما این نتیجه تنها سه دقیقه دوام داشت و با دیگر شمس آذر قزوین به گل رسید و این بار در دقیقه 66 توسط مهدی محمدی به گل سوم خود دست یافت تا هم چنان اختلاف 2 گل باشد و تا پایان نیز این نتیجه باقی بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489vw2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از جدال جذاب پارس جنوبی و مس شهر بابک تا دربی گرم خوزستان
اختصاصی/هفته دوم لیگ یک:

جدال کهکشانی‌های لیگ یک با شگفتی سازان!
شمس آذر قزوین-شهرداری همدان؛