تاریخ انتشار: 1395/08/23 22:22
کد خبر: 249278

هتریک اکسین در ناکامی خانگی/ درخشش راه آهن بحران زده در خارج از خانه!

عصر امروز در یک بازی از هفته 13 دو تیم اکسین البرز و راه آهن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با یک گل به نفع تیم راه آهن به پایان رسید.
هتریک اکسین در ناکامی خانگی/ درخشش راه آهن بحران زده در خارج از خانه!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اکسین البرز در بازی قبلی خود توانست تیم پر مهره خونه به خونه را در بابل با دو گل شکست دهد و بعد از چند هفته ناکامی به یک برد خوب برسد.در مقابل تیم راه آهن در بازی قبلی خود با فولاد یزد به تساوی دو بر دو رسید تا آمار سینوسی برد و تساوی این تیم در چهار هفته متوالی ادامه داشته باشد.

شاگردان فیروز کریمی با 19 گل زده و 11 گل خورده از 13 بازی آمار بسیار خوبی در خط حمله و دفاع خود داشته اند.اکسین با 7 برد آمار خوبی از نظر بردن داشته اما 4 باخت این تیم ممکن است بعدها برایش دردسر ساز شود.ضمن آنکه این تیم اولین باخت خانگی خود را بعد از 13 هفته تجربه میکند و در تمام بازیهای خانگی خود عملکرد خوبی داشته است.

در مقابل شاگردان پاشازاده با 14 گل زده و 13 گل خورده وضعیت خوبی در خط دفاعی ندارند و نشان از ناهماهنگی در خط دفاعی این تیم است.راه آهن با 5 برد وضعیت بدی ندارد اما با صدر نشین فاصله 8 امتیازی دارد.

اکسینی ها با 23 امتیاز از 13 بازی در رده 4 جدول قرار دارند و برای صعود به لیگ برتر شانس خوبی دارند.بهترین گلزن این تیم امیر میر بزرگی با 8 گل زده است.

در مقابل راه آهنی ها با 20 امتیاز در رده 7 جدول است ودر میانه جدول قرار دارد و برای صعود نیاز به تلاش بیشتر و بدست آوردن بردهای بیشتری است.بهترین گلزن این تیم میلاد زنید پور با 4 گل زده است.

گلزنان این بازی:

کیانوش میرزایی تک گل این بازی را برای راه آهن به ثمر رساند

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b878v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم منتخب هفته ی چهارم لیگ یک+پوستر