تاریخ انتشار: 1401/12/13 17:52
خیبرخرم آباد 2 - 0 چوکا تالش
کد خبر: 9784

موتور چوکا دربرابر خیبر زمینگیر شد/ بازی مرگ و زندگی به سود شاگردان کمالوند تمام شد

موتور چوکا دربرابر خیبر زمینگیر شد/ بازی مرگ و زندگی به سود شاگردان کمالوند تمام شد

در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های خیبرخرم آباد و چوکا تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با  نتیجه2 بر0 به سود خیبر خرم آباد به پایان رسید.

خیبرخرم آباد که تا قبل از این بازی با کسب 34 امتیاز در رده چهارم جدول در پشت سر تیم‌های شمس آذر قزوین48، سایپا تهران37و استقلال خوزستان37 امتیازی قرار داشت، خوب می دانست که این بازی برای آنها می‌تواند حکم مرگ و زندگی را داشته باشد چرا که شکست یا تساوی در این مسابقه می توانست آنها را از جمع تیم‌های مدعی کمی دور کند و ادامه راه برای آنها سخت‌تر بشود.

در نیمه اول این بازی شاگردان فراز کمالوند توانستند در دقیقه 29 توسط حجت اسلامی به گل برسند تا نفس راحتی بکشند و این نتیجه را تا پایان نیمه اول نیز حفظ کنند.

در نیمه دوم بازی و هنوز دقایقی نگذشته بود، کمالوند دست به یک تغییر زد و حجت اسلامی زننده گل خود را در دقیقه 47 از بازی خارج و به جای او مهرداد آوخ را وارد میدان کرد. کمالوند در ادامه و در دقیقه 70 بازی یک تغییر دیگر در تیم به وجود آورد و میثم آقایی را از بازی خارج و حمید طاهری فرد را وارد بازی کرد.

هم مانند نیمه اول در نیمه دوم باز هم این شاگردان کمالوند بودند که به گل رسیدند و این بار مهرداد قنبری در دقیقه 71 بازی برای آنها گلزنی کرد تا خیال خود را بابت یک پیروزی شیرین و کسب سه امتیاز در برابر تیم سخت کوش چوکا تالش راحت کرده باشند.

خیبرخرم آباد با این پیروزی جمع امتیازهای خود را به 37 رساند و جوکا تالش هم چنان در امتیاز 16 باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkgk4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال حساس کمالوند و شاگردانش برابر سخت کوش‌ها / جعفری در مشهد یقه فراز را می‌گیرد؟
خیبرخرم آباد- چوکا تالش؛