تاریخ انتشار: 1401/12/24 17:07
کد خبر: 9206

عزیز فریسات:اگر پول به حساب بازیکنان واریز شود روی نیمکت می نشینم/اردوی تیم را ترک کردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره دلایل ترک اردوی تهران توضیحاتی ارائه داد.
عزیز فریسات:اگر پول به حساب بازیکنان واریز شود روی نیمکت می نشینم/اردوی تیم را ترک کردم

عزیز فریسات  اظهار کرد: قرار بود امروز از تهران راهی شمال شویم تا فردا مقابل دریابابل بازی کنیم اما مشکلاتی در اردو پیش آمد که همین مشکلات باعث دلخوری من و ترک اردو شد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که طی روزهای گذشته مدیرعامل باشگاه با بازیکنان داشت مقرر شد نهایتا تا امروز (چهارشنبه) مطالبتان بازیکنان پرداخت شود اما تاکنون پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است و بازیکنان هم حاضر نیستند مقابل دریابابل بازی کنند زیرا از شرایط پیش آمده ناراضی هستند و من هم با توجه به همین شرایط ترجیح دادم اردو را ترک کنم و به اهواز برگردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی افزود: بازیکنان تیم در مدت اخیر به خاطر احترام به من در تمرینات حاضر شده‌اند و سکوت کردند اما من دیگر از بازیکنانم خجالت می‌کشم و اگر تا ساعتی دیگر پول به حساب بازیکنان واریز شد و آن‌ها در شرایط بهتر قرار گرفتند من هم برای بازی با دریابابل روی نیمکت تیم می‌نشینم.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً نسبت به این شرایط گله‌مند هستم و اکنون هم در اردویی هستیم که نه تدارکات و نه سرپرست تیم حاضر هستند. ضمن اینکه وسایل تمرینی هم نداریم. این تیم به امان خدا رها شده است و آیا مگر می‌شود با این شرایط کار کرد و بعد هم مثل بازی با خوشه طلایی که بازیکنان به دلیل مشکلات بی‌انگیزه بازی کردند، چهار گل دریافت می‌کنیم و می‌گویند علت این شکست چه بوده است؟ مگر قرار است مربی در چنین شرایطی معجزه کند؟

فریسات بیان کرد: وقتی بازیکن تمرکز ندارد و روی او فشار است هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد و کار در چنین شرایطی از دست من خارج است. آقای علاقبند هم می‌گوید تمام کار روی دوش او است و به او حق می‌دهم که انجام کارها تنها توسط یک نفر سخت باشد اما من مربی باید تمام تمرکزم روی بحث فنی تیم باشد و اینکه بازیکن بگوید به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش تمرین نمی‌کند واقعاً برای من سخت است.

وی تاکید کرد: طی جلسه‌ای که شب گذشته با بازیکنان داشتیم آنها تصمیم گرفتند که فردا مقابل دریابابل بازی نکنند و حتی به من گفتند اگر تا امروز مطالباتشان پرداخت نشد دیگر به آنها نگویم یک بار دیگر به خاطر من بازی کنید. وقتی بازیکن رودرروی من می‌ایستد و چنین حرف‌هایی را می‌زند من دیگر چه انتظاری می‌توانم از او داشته باشم که با تمرکز بازی کنم. مگر می‌شود من دائماً از بازیکن خواهش کنم که بمان و بازی کنم و مگر در چنین شرایطی من دیگر می‌توان کار فنی و فوتبالی انجام دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bklv4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف صدرنشین لیگ یک برابر آبی پوشان ملاثانی
شمس آذر قزوین0 - 0 استقلال ملاثانی

جدال دارا و ندار با حضور جذاب اخباری و اشکش
چادرملو اردکان-استقلال ملاثانی؛

سرمربی جدید شهرداری ماهشهر انتخاب شد
هشتمین سرمربی در دوسال اخیر؛