تاریخ انتشار: 1401/12/25 17:42
فجرسپاسی 3-0 چوکا تالش
کد خبر: 9157

پیروزی شیرین رجب زده و شاگردانش/ صدر جدول داغ تر شد

فجر سپاسی شیراز در هفته بیست و ششم لیگ یک در برابر چوکا تالش به پیروزی رسید.
پیروزی شیرین رجب زده و شاگردانش/ صدر جدول داغ تر شد

فجر سپاسی شیراز و چوکا تالش در بیست و ششمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3بر0 به سود فجرسپاسی شیراز به پایان رسید.

فجرسپاسی شیراز که در جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر قرار دارد در این بازی مقابل چوکا تالشی قرار گرفت که در انتهای جدول بوده و برای پیروزی به میدان آمده بود و این می توانست هم برای شاگردان مهدی رجب زاده یک فرصت باشد تا از شرایط این تیم نهایت بهره را برده و دروازه آنها را باز کنند و هم می‌توانست با توجه به انگیزه‌های شاگردان جهانبخش جعفری، برای فجر خطرآفرین باشد.

در نیمه اول این بازی و در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی احمد زنده روح  گل اول فجر را به ثمر رساند تا تالشی‌ها دیگر هیچی برای از دست دادن نداشته باشند و در حالی که آنها در صدد جبران گل خورده بودند، دومین گل را در دقیقه 33 توسط حسین مهربان دریافت نمودند تا هم خیال فجری‌ها راحت شود هم این که چوکا تالش کارش برای بقا سخت‌تر شده باشد.

در نیمه دوم این بازی هم بار دیگر این فجری ها بودند گه به گل رسیدند تا این بازی با نتیجه 3بر0 به اتمام برسد و چوکاتالش هم چنان در قعر جدول جا خوش کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvnx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال دیدنی برای صعود و بقا/ این بازی دیدن دارد
فجر سپاسی شیراز- چوکا تالش