تاریخ انتشار: 1395/08/24 15:04
کد خبر: 249176

جمال پیله ور: برای بازی‌ها کمتر از دو جلسه تمرین می‌کنیم/ تیم بدون صاحب است

سرمربی تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل گفت: تیم آبی‌پوشان بلاصاحب است و هیچ کس مدیریت این تیم را انجام نمی‌دهد.
جمال پیله ور: برای بازی‌ها کمتر از دو جلسه تمرین می‌کنیم/ تیم بدون صاحب است

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، جمال پیله‌ور عصر امروز در جریان تمرینات تیم آبی‌پوشان در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما در چند هفته اخیر وارد بحران شدیم به طوری که تیم علی‌رغم اینکه نتایج خوبی را می‌گرفت به دلیل عدم حمایت مالی با دغدغه‌ها و مشکلات جدی روبه‌رو شده است.

وی با یادآوری اینکه در هفته‌های اخیر تیم آبی‌پوشان وضعیت اسفناکی را از لحاظ مدیریتی و تزریق منابع مالی پشت سر می‌گذارد، تصریح کرد: وضعیت تمرینات ما به گونه‌ای است که در طول هفته به ازای هر دو جلسه تمرین، دو جلسه نیز تعطیلی تمرینات را شاهد هستیم به طوری که با یک آمادگی 20 تا 30 درصد خودمان را آماده مسابقه می‌کنیم که به هیچ وجه راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با بیان اینکه در بازی دیروز نیز باخت خانگی داشتیم که این از پس لرزه‌های تعطیلی تمرینات تیم آبی‌پوشان و وضعیت بلاتکلیفی این تیم است، گفت: از مسؤولان استان به ویژه مسؤولان دلسوز حوزه ورزش انتظار داریم که این تیم را در لیگ دسته دو حمایت کنند چرا که با این روند احتمال سقوط به دسته سه نیز وجود دارد.

آبی‌پوشان در کنار فانوس به دستان لیگ دسته دوم فوتبال

اما تیم فوتبال آبی‌پوشان که نتیجه بازی خانگی دیروز را نیز واگذار کرد، اصلاً حال و روز خوشی ندارد و این تیم علاوه بر مشکلات مدیریتی، از مشکلات مالی و عدم حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه نیز رنج می‌برد.

تنها نماینده استان اردبیل در لیگ دسته دو کشور که امسال از لیگ یک به دو آمده در دهمین هفته این مسابقات در رده هشتم در کنار فانوس به دستانی قرار گرفته که امیدی به بقا ندارند و باید منتظر سقوط آنها به دسته سه بود.

این اوضاع و احوال برای تیم ریشه‌دار شهرداری سابق و آبی‌پوشان فعلی که از این خطه نام‌آورانی چون دایی، انصاری‌فرد، شهباززاده‌ها و... به پاخاسته و برای فوتبال این کشور مایه عزت و عظمت بودند، جای تأسف دارد که تیم فوتبال آن به چنین سیه‌روزی و بدبختی افتاده که حتی نمی‌تواند در لیگ دسته دو برای خود جایگاهی شاخص و ممتاز به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pwvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژست استرسی به سبک جمال پیله ور+عکس