تاریخ انتشار: 1402/01/03 07:47
محمد میثم مصائبی در پاسخ به مطالب منتشر شده در فرتاک ورزشی
کد خبر: 8829

آقای پرویزی برخلاف توافق عمل کردند/ قرار بود تیم به زنجان متتقل شود که ایشان نامه زدند فقط یک بازی!

چند روز قبل مطلبی در فرتاک ورزشی منتشر گردید که در آن به انتقاد از حواشی به وجود آمده در تیم خوشه طلایی ساوه و عدم تسویه مالی با تل محل اقامت اشاره شده بود که در این زمینه محمد میثم مصائبی نسبت به دلایل عدم پرداخت اشاره کرده اند که با هم می خوانیم.
آقای پرویزی برخلاف توافق عمل کردند/ قرار بود تیم به زنجان متتقل شود که ایشان نامه زدند فقط یک بازی!

محمد میثم مصائبی طی چند فصل گذشته حواشی‌های خاص خود را در فوتبال داشته است، به طوری که در کنار تیم‌هایی قرار گرفته که شرایط خوبی نداشته‌اند و با حضور او قرار بر این بوده  که اتفاق‌های خوب رقم بخورد که بنا بر دلایل مختلف این چنین نشده و در ادامه راه با مالکان بر به مشکل خورده و از آن تیم جدا و بعضا هم کار به شکایت رسیده است.

او که زمانی خود فوتبال بازی می‌کرده است، تا مدیرعاملی ماشین سازی تبریز هم پیش رفت و چوکا تالش را هم مدتی در اختیار داشت و با برخی تیم‌های دیگه هم ارتباط و کمک‌های داشته که نشان از تمایل زیاد او برای حضور در عرصه مدیریتی فوتبال دارد اما این که چرا مسیرهای اشتباه را طی کرده و نزدیک به تیم‌هایی شده که با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده‌اند خود جای بحث دارد که به وقتش در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

اما مصائبی در آخرین حضورش که حواشی خاص خود را به دنبال داشت، نزدیک شدن به تیم خوشه طلایی ساوه بود؛ تیمی که این روزها از شرایط مالی خوبی برخوردار نبوده و بازیکنان و کادر فنی آن از عدم دریافت مطالبات ابراز ناراحتی کرده و حتی تهدید به عدم حضور در ادامه لیگ یک گرفته بودند که در این راستا و براساس شنیده‌ها در جلسه بین محمد میثم مصائبی و مالک این باشگاه آقای پرویزی قول و قرارهایی گذاشته می‌شود که این تیم از ساوه به زنجان منتقل  و هزینه‌های آن در ادامه راه پرداخت گردد.

اما در اولین اقدام شاهد حواشی بودیم که بیانگر این موضوع بود که این توافق آن چنان هم روی حساب کتاب نبوده و اختلاف در همین ابتدا وجود دارد به طوری که مدیران هتل محل اقامت خوشه طلایی ساوه اعلام نموده‌اند که این تیم هزینه‌های اقامتش را نپرداخته است!

به دنبال این حواشی فرتاک ورزشی با انتشار یک مطلب نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با انتقاد از این سبک مدیریت خواستار ورود فدراسیون و برخورد با مسببان این حواشی گردید.

اما موضوع به اینجا ختم نشد و آقای محمد میثم مصائبی طی تماس با فرتاک ورزشی خواستار انتشار مطالبی پیرامون توافق با مدیران خوشه طلایی ساوه گردید که این رسانه نیز با توجه به این که این حق را برای تمامی کسانی که از آنها نامی به میان آمده است محفوظ می‌داند، این فرصت را در اختیار ایشان قرار داد تا صحبت هایش را ارائه نماید که در ادامه آن را با هم  می‌خوانیم. لازم به ذکر می‌باشد که این حق برای  مدیران محترم خوشه طلایی ساوه در راستا پاسخ گویی به اظهارات آقای مصائبی محفوظ بوده و این رسانه آمادگی انتشار آن را دارد.

محمد میثم مصائبی در ابتدای صحبت های خود گفت: در باشگاه خوشه طلایی ساوه اینجانب هیچ مسئولیت و نقشی ندارم که بخواهم پاسخ گوی تعهدات این تیم باشم و این را اول صحبت هایم می‌گویم تا برسیم به اصل موضوع و ببینیم قصور از سوی ما بوده یا آقای پرویزی در این راستا کوتاهی کرده‌اند؟!

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که با مدیران و نمایندگان استان زنجان داشتیم قرار بر این گردید که شرایط خرید امتیاز یک تیم برای این استان فراهم شود که در این راستا با توجه به شرایط خوشه طلایی ساوه صحبت هایی با آقای پرویزی مالک محترم این باشگاه گردید تا خوشه طلایی به استان زنجان منتقل گردد.

مصائبی در ادامه گفت: با توجه به شناختی که مدیران استان از بنده داشتند پیگیری این موضوع را به من واگذار کردند  که در این راستا با آقای پرویزی صحبت‌هایی شد و تفاهم نامه‌ای در 11 بند آماده گردید که ایشان مطالعه و امضا کنند تا در ادامه این تیم رسماً به زنجان انتقال داده بشود .

وی افزود: بدنبال این جلسه بود که با آقای استاندار و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی طرح موضوع کردیم و ماحصل نشست و توافق را با آنها در میان گذاشتیم که مورد موافقت قرار گرفت و تیم خوشه طلایی ساوه راهی زنجان شد تا اولین دیدار خود را در این استان انجام بدهد و به همین خاطر در هتل استانداری مستقر و حتی زمین تمرین رایگان هم در اختیار تیم قرار گرفت.

مصائبی سپس افزود: همه چی مرتب و طبق قراری که ما متعهد شده بودیم انجام شد،اما آقای پرویزی خٌلف وعده کردند و بجای نامه انتقال، نامه‌ای زدند که فقط این یک بازی در زنجان برگزار بشود که همان لحظه مسولین استان با بنده تماس گرفتند که من گفتم اگر قرارداد را امضا کند اشکالی ندارد و انجام میدهیم.

وی افزود: اما در ادامه هر چقدر با آقای پرویزی تماس برقرار گردید ایشان به نحوی طفره رفتند و امضا نکردند و مدام وعده دادند که نیاز نیست دیگه در این مورد بخواهم توضیح بدهم که سابقه ایشان در شهرهای دیگه در وعده ها چه بوده است .

مصائبی افزود: در هر حال ایشان زنجان آمدند و بازی را از نزدیک تماشا کردند و  مسئولین هم آنجا بودند، بعد از بازی جلسه ای را ترتیب دادیم که همان جا کار را تمام کنیم، البته ناگفته نماند که ایشان همین که تیم آمد هر روز تماس می‌گرفتند که پنج میلیارد به حساب واریز کنید که من گفتم آقا برای چی؟ایشان میگفتند تیم زنجان آمده است که در پاسخ به ایشان گفتم قرار بوده تیم انتقال پیدا کند، به تیم مهمان که کسی پولی نمیدهد!

وی در ادامه گفت: در هر حال آقای پرویزی می‌خواستند به هر طریقی شده پول دریافت کنند به طوری که تا ۵۰۰ میلیون هم راضی شده بودند که این کار را ما انجام ندادیم چون هنوز هیچ اتفاقی انجام نشده بود که بخواهیم پولی پرداخت کنیم.

مصائبی در ادامه گفت: در هرحال در جلسه بعد بازی که مسئولین  به همراه ایشان حضور داشتند، آقای پرویزی در همان ابتدای جلسه و خطاب به مسئولین استان زنجان گفتند از این به بعد مستقیم با بنده(خود آقای پرویزی) حرف بزنید و هیچکس کاره‌ای نیست که بنده همان لحظه جلسه را ترک کردم و رفتم هتل لباس هایم را جمع کردم و رفتم و  یک پیام به ایشان دادم که حق ندارید دیگه با بنده تماس بگیرید  و از این به بعد طبق  صحبت هایی که در جلسه داشتید،خودتون همه چی را هماهنگ کنید.

وی افزود: ایشان بعد پیام داد که حداقل هتل را حساب کنید که در پاسخ گفتم من چیکاره تیم هستم که هزینه کنم؟ به من چه مربوط است؟ که ایشان گفتند شما که به ماشین سازی و چوکا و چندتا تیم دیگه پول دادید، این چیزی نیست و حساب کنید، من به خاطر شما زنجان آمدم که بنده امتناع کردم و دیگه جوابشان را ندادم. حالا قضاوت را به خوانندگان واگذار میکنم و اگر آقای پرویزی برخلاف این حرف ها صحبتی دارد آمادگی پاسخ گویی را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azwe3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ توقف بد موقع شاگردان فراز کمالوند