تاریخ انتشار: 1402/01/03 13:50
کد خبر: 8819

رد تمایل رونالدو برای پیوستن به اتلتیکومادرید

همسر ستاره پرتغالی النصر درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره احتمال حضور این بازیکن کهنه‌کار در جمع شاگردان دیه‌گو سیمئونه صورت گرفته بود صحبت کرد.
رد تمایل رونالدو برای پیوستن به اتلتیکومادرید

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از نشریه مارکا، پس از جدایی رونالدو از یوونتوس برای بازگشت به منچستریونایتد ، کریستیانو با وجود ثبت آماری قابل قبول از نظر تعداد گل، به دلیل عدم صعود تیمش به لیگ قهرمانان اروپا تلاش کرد از شیاطین سرخ جدا شود. در همین راستا خبرهایی مبنی بر تمایل این ستاره پرتغالی برای پیوستن به اتلتیکومادرید در جراید اسپانیایی منتشر شد که در نهایت این اتفاق رخ نداد. اکنون همسر رونالدو، جورجینا رودریگس فاش کرده که رونالدو به هیچ عنوان برنامه‌ای برای پیوستن به رقیب تیم سابقش یعنی رئال مادرید نداشته و این خبر شایعه‌ای بیش نبود.

همسر آرژانتینی رونالدو در یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا برای تبلیغ دومین بخش از مستند زندگی‌اش، درباره احتمال رفتن ستاره 38 ساله به اتلتیکومادرید گفت: رفتن به اتلتیکو هرگز گزینه‌ای نبود که کریستیانو به آن فکر کند.

نکته جالب درباره شایعه پیوستن رونالدو به اتلتیکومادرید در تابستان سال 2022 این بود که کانون هواداران تیم مادریدی نیز در بیانیه‌ای بلندبالا بر بی‌میلی اعضای خود نسبت به حضور ستاره سابق رئال مادرید در ورزشگاه متروپولیتانو تأکید داشت. با وجود اظهارات جورجینا و با توجه به اینکه رونالدو پیش از بازگشت به من‌یونایتد، خودش را به رقیب دیرینه این تیم یعنی منچسترسیتی هم پیشنهاد داده بود، خبر تمایل او برای پیوستن به اتلتیکومادرید برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا - گزینه‌ای که با ماندن در اولدترافورد از آن محروم می‌شد - چندان غیرقابل باور هم به نظر نمی‌رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6jn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هت‌تریک اتلتیکومادرید برابر والنسیا/خفاش‌ها حرفی برای گفتن نداشتند

نگرانی بابت بروز حادثه در مراسم معارفه رونالدو
صد هزار ثبت نام برای سی هزار بلیت!