تاریخ انتشار: 1402/01/16 21:48
مس شهر بابک 1-0 آرمان گهر سیرجان
کد خبر: 8262

شاگردان رضایی امیدهای خود را برای صعود نگه داشتند/ آرمان گهر به منطقه خطر نزدیک شد

دیدار تیم‌های مس شهر بابک و آرمان گهر سیرجان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه1بر0 به پایان رسید.
شاگردان رضایی امیدهای خود را برای صعود نگه داشتند/ آرمان گهر به منطقه خطر نزدیک شد

دیدار تیم‌های مس شهر بابک و آرمان گهر سیرجان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه1بر0  به پایان رسید.

مس شهر بابک که تا قبل از این بازی با کسب 34 امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشت و هنوز امیدهای خود را به طور کامل برای صعود به لیگ برتر از دست نداده بود، در این بازی آمده بود که با کسب سه امتیاز وشکست احتمالی دیگر مدعیان، فاصله خود را کم کند تا بتواند در هفته های پایانی امیدهای خود را افزایش دهد.

این تیم در این بازی برابر آرمان گهرسیرجان قرار گرفت، تیمی که هنوز به طور کامل از منطقه خطر دور نشده و با 26 امتیاز در رده چهاردهم ایستاده بود و تنها 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشت.

 این بازی در نهایت با پیروزی 1بر0 مس شهربابک به پایان رسید تا شاگردان وحید رضایی امتیازهای خود را به 37 رسانده تا هم چنان امیدهای خود را زنده نگه داشته باشند. شاگردان قاسم شهبا نیز با این شکست شرایط خود را سخت تر دیدند که هر لغزش دیگر و درصورت پیروزی تیم های قعرنشین ممکن است جایگاه آنها در پایان فصل حکایت تلخی برای آنها رقم بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngax2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان دقیقی دست نیافتنی تر از همیشه شدند/ سلام قزوینی ها به لیگ برتر!
شمس آذر قززوین3 -0 مس شهر بابک

جدال جذاب احمد جمشیدیان و وحید رضایی
شهرداری همدان-مس شهر بابک؛