تاریخ انتشار: 1402/01/23 20:34
کد خبر: 7922

کار خوب باشگاه سایپا/ تمدید سرمربی فصل آینده

باشگاه سایپا ۵ هفته قبل از پایان مسابقات سال جاری قرارداد مهدی حسینی نسب را به‌ مدت یک فصل تمدید کرد.
کار خوب باشگاه سایپا/ تمدید سرمربی فصل آینده

در فوتبال ایران شاهد یک اتفاق خوب و قابل تقدیر بودیم و تیمی پیدا شد تا قرارداد سرمربی آینده‌اش را تمدید کرده و فعلا دست دلالان و واسطه گران را از باشگاه کوتاه کند. دلالانی که هر سال در هر تیمی کلی مربی و بازیکن جابه‌جا می کنند و باعث بی نظمی و مشکلات می شوند.

در این راستا، باشگاه سایپا دست به اقدام جالبی زد و از الان قرارداد مهدی‌ حسینی نسب را یک سال دیگر تمدید کرد تا هم خیال کادر فنی را برای فصل آینده راحت کند و هم بازیکنان را که با جان و دل برای تیم بازی کنند و از حالا فکر تیم آینده نباشند.

 معمولا دیده شده خیلی از بازیکنان چند هفته باقی مانده به پایان لیگ به فکر فصل آینده می شوند و فوتبال خودشان را بازی نمی‌کنند که این کار باعث می‌شود چنین بازیکنانی برای تمدید قراردادشان از جان مایه بگذارند و فکر این فصل بعد نباشند.

این نکته‌ را فراموش نکنید، باشگاه سایپا درحالی قرار سرمربی فصل آینده‌اش را تمدید کرده که هنوز ۵ بازی دیگر از لیگ باقی مانده و مشخص نیست چه تیمی سهمیه لیگ برتر را تصاحب کند؛ هرچند امیدواریم این قرار طوری باشد که آخر فصل دلالان به باشگاه سایپا رخنه نکنند و دنبال تحمیل مربیان مورد علاقه‌شان، نباشند چون خیلی وقت‌ها اتفاقات عجیب و‌غریب در فوتبال ایران رخ داده و دلالان به راحتی مدیران را به راحتی داده اند و باعث کنار گذاشتن مربی شده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydyj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن صعود شاگردان دقیقی در تهران یا بازسازی سایپا در دیدار حیاتی
سایپا - شمس آذر قزوین