تاریخ انتشار: 1402/03/02 23:43
کد خبر: 5757

خوشبختی"هفته‌" برای شاگرد و استاد/ خوزستانی‌ها این دو مربی را فراموش نمی‌کنند

هفته خوشبختی خوزستانی ها با صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر تکمیل شد تا عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی فوتبال استان را زنده نگه دارند.
خوشبختی"هفته‌" برای شاگرد و استاد/ خوزستانی‌ها این دو مربی را فراموش نمی‌کنند

علی مسعودی؛ هفته پایانی لیگ دسته اول نیز برگزار شد تا تکلیف تیم دو صعود کرده به لیگ برتر مشخص شود. در هفته پایانی استقلال خوزستان با ۵ گل آرمان گهر سیرجان را شکست داد تا شاگردان سیروس پورموسوی جشن صعود بگیرند.

این جشن باعث شد ضمن بازگشت استقلال خوزستان به لیگ برتر سهمیه استان نیز با همان سه امتیاز حفظ شود. شاید خیلی‌ها فکر می کردند تیم‌های نفت‌ مسجد سلیمان و نفت آبادان از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کنند و تنها فولاد خوزستان در لیگ برتر باقی بماند که ناگهان عبدالله ویسی از راه رسید و اجازه‌ سقوط به نفت آبادان نداد و سیروس پورموسوی نیز استقلال خوزستان را به لیگ برتر آورد تا جای نفت مسجد سلیمان سقوط کرده را بگیرد.

جالب اینجاست سال ۹۴ - ۹۵ عبدالله ویسی به عنوان سرمربی استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی به عنوان کمک مربی توانسته بودند آبی‌های اهوازی را به مقام قهرمانی برسانند و حالا پس از ۷ سال این دو مربی؛ یکی با بقای نفت آبادان و دیگری با صعود استقلال خوزستان هفته خوشبختی را برای استان خوزستان به ارمغان آوردند. هفته‌ای که قطعا خوزستانی‌ها آن را فراموش نخواهند کرد چون اگر دو تیم فوتبال خیز خوزستان به لیگ یک سقوط می کرد و استقلال خوزستان سهمیه نمی گرفت خیلی از استعداد ها از فراموش می شدند.  

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzyn4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال- نفت آبادان؛ جنگ بقا و امید به قهرمانی در راند اول ساپینتو و ویسی