تاریخ انتشار: 1395/08/26 17:33
کد خبر: 248786

علی فلاح: قیمت یک بازیکن تیم نفت برابر هزینه کل تیم ماست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست.
علی فلاح: قیمت یک بازیکن تیم نفت برابر هزینه کل تیم ماست

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، علی فلاح در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: نفت تیم بزرگ و ریشه‌داری است. بازیکن خوب و مربی بزرگی دارد. ما می‌خواهیم نفت را شکست دهیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست. ما در 3 سال به ترتیب از لیگ شهری به لیگ استانی و سپس به لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور صعود کرده‌ایم. امسال هم مدعی صعود به لیگ یک هستیم. در جام حذفی تا امروز به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کردیم اما اکنون هدف ما صعود به مرحله بالاتر است. البته بازی‌های ما در لیگ دو بسیار فشرده و 4-5 روز یکبار برگزار می‌شود.

فلاح در مورد شرایط تیم نفت و شرایط فنی تیم شهرداری فومن گفت: از نفت چند بازی را دیده‌ام. نقاط ضعف و قوتش را دیده‌ایم. می‌دانیم و نسبت به آن آگاهی داریم. ما بازیکنان بزرگی هم مثل اشجاری، رمضانی و آقازاده داریم که البته رمضانی و چند بازیکن ما مصدوم هستند.

وی در مورد هزینه‌های تیمش گفت:‌ قیمت یک بازیکن تیم نفت برابر هزینه کل تیم ماست. بازیکنان ما فقط حقوق می‌گیرند. ما مشکل مالی داریم و اگر این مشکلات حل شود می‌توانیم مدعی صعود به لیگ یک باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن در مورد مسائل روحی روانی تیمش گفت: روی مسائل روحی روانی تیم کار کرده‌ایم اما باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. فاصله تاکتیکی ما با نفت زیاد نیست و این اولین بازی ما مقابل یک تیم بزرگ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndmvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری فومن توان رویارویی در لیگ دو را ندارد!