تاریخ انتشار: 1402/03/12 22:43
کد خبر: 5128

امید سایپا به فصل آینده با حسینی نسب/ تیمی که برای صعود فقط ۲ امتیاز کم آورد

یکی از تیم هایی که تا یک قدمی صعود به لیگ برتر رفت و تنها دو امتیاز کم آورد سایپا بود.
امید سایپا به فصل آینده با حسینی نسب/ تیمی که برای صعود فقط ۲ امتیاز کم آورد

رقابت‌های لیگ دسته اول درحالی به پایان رسید که تیم های شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان سهمیه لیگ برتر را کسب کردند و تیم های چوکا تالش و شهرداری همدان راهی لیگ دو شدند. شرایط لیگ یک به گونه‌ای پیش رفت که تا هفته‌ آخر به جز شمس آذر قزوین، چند تیم شانس صعود را داشتند ولی این استقلال خوزستان بود که به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد. در بین مدعیان، سایپا نیز شانس صعود را داشت اما دو امتیاز برای رسیدن به لیگ برتر کم آورد و شاگردان حسینی نسب نتوانستند به هدف‌شان برسند.

البته این تیم مشکلات خاص خودش را داشت  و از روزی که مهدی حسینی نسب هدایت نارنجی پوشان را برعهده گرفت انصافا با همه حواشی نتایج خوبی را کسب کرد و توانست از ۹ بازی ۱۷ امتیاز بگیر و با دو امتیاز اختلاف نسبت به استقلال خوزستان به سهمیه نرسد.

 نتایجی که از لحاظ آماری بهتر از نتایج محمود فکری به نظر می رسد چون فکری هم خودش تیم را بسته بود و هم ۲۳ بازی هدایت سایپا را برعهده  داشت و اکثر مربیان و کارشناسان به این باورند که نتیجه گرفتن در نیم فصل اول به مراتب راحت تر از نیم فصل دوم است آن هم به این دلیل که تیم ها شکل واقعی خودشان‌ را نگرفته اند و راحت تر امتیاز می دهند.

مهدی حسینی نسب

 فراموش‌ نکنید به این آمار باید بازی دادن به بازیکنان جوان و آینده دار را نیز اضافه کرد که حسینی نسب و کادر او برخلاف محمود فکری که بازیکنان پا به سن گذاشته را جذب کرده بود و بیشتر به آنها میدان می داد، حسینی نسب به جوانانی مثل صفری، طباطبایی، حسین زاده، خراسانی و علیپور میدان داد تا شجاعتش را در این زمینه نشان دهد. یا بازیکنانی مثل دیوسالار، فرجی و موسی زاد که دوره فکری بازی نمی کردند با آمدن کادر جدید به بازی گرفته شدند تا خودشان را ثابت کنند.

حال فصل به پایان رسیده و کادر فنی سایپا برای فصل آینده قطعا برنامه جدیدی دارد که اعتماد کردن به آنها می تواند نارنجی پوشان را به یکی از مدعیان فصل آینده تبدیل کند. کادری که در ۹ بازی نشان داد اگر همان نیم فصل هدایت سایپا را برعهده می گرفت شاید الان یکی از تیم های لیگ برتری به شمار می آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oze3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار خوب باشگاه سایپا/ تمدید سرمربی فصل آینده