تاریخ انتشار: 1402/03/14 12:03
کد خبر: 5061

اشکش نیامده؛ رفت!/ او در خیبر چهار روز دوام آورد!

سرمربی جدید تیم خیبر با گذشت چند روز از آغاز فعالیت در این تیم با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از این سمت کناره‌گیری کرد.
اشکش نیامده؛ رفت!/ او در خیبر چهار روز دوام آورد!

بعد از  پایان این فصل از رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور و حضور خیبر در رده پنجم جدول با 52 امتیاز، باشگاه سرمربی یعنی فراز کمالوند را به سمت مدیریت باشگاه برگزید! و با نظر مدیر عامل جدید ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی جدید تیم خیبر اعلام شد. ابراهیم اشکش پیش‌تر به همراه تیم استقلال ملاثانی که همواره از مشکلات مالی رنج می‌برد، حضور خوبی در بازی‌های دسته اول داشت اما تلاش‌های این مربی در نفت مسجد سلیمان و در دو مقطع نتوانست، به حفظ این تیم در بازی‌های لیگ برتر بینجامد و در نهایت اشکش و نفت مسجد سلیمان در پایان فصل سقوط کردند.

اشکش بعد از حضور در خیبر خرم آباد نوید صعود داد اما به نظر می‌رسد دچار اختلافات شدید با مدیران خیبر شد و حالا هم از سمت خود استعفاء کرد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: سپاس از مسئولان و مردم و هواداران عزیز لرستان بزرگ. تشکر از جناب دکتر عبدی و میدران باشگاه خیبر که در این چند روز به من محبت داشتند. آرزوی موفقیت برای تیم خیبر خرم آباد، نماد با ارزش لر تباران.

uupexbe0

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9nw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی، اشکش را وارد بحران کرد!
خیبر خرم آباد۳-۱ استقلال ملاثانی

اشکش سنگ بزرگ را برای ۱۴۰۳ برداشت
هدفم با خیبر صعود به لیگ برتر است؛