تاریخ انتشار: 1395/08/26 21:51
کد خبر: 248738

مهدی عبدی: برای سربلندی خیبر تمام توان خود را به کار می گیریم

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد از شایعات کم کاری بازیکنان این تیم پرده برداشت.
مهدی عبدی: برای سربلندی خیبر تمام توان خود را به کار می گیریم

مهدی عبدی هافبک دونده وچالاک خیبر درگفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: تشکراز  هواداران خیبر که همیشه ما را همراهی کردن و باعث دلگرمی ما، کادر فنی و سایر بازیکنان شدند.

وی افزود: در مورد بازی با ملوان همه دیدند که بچه های تیم کم فروشی نکردند و با تمام وجود از نام خیبر و لرستان دفاع کردند. مسلما داوری در این دیدار بی تاثیر نبود و مانند هفته های گذشته به ناحق نتیجه زحمات تیم مارا به باد دادند.

وی ادامه داد: تیم ما از لحاظ دوندگی هیچ که کوتاهی نکرد بلکه با تمام وجود دویدند و مالکیت توپ و زمین را در ورزشگاه انزلی به دست گرفته بودند تا جایی که آقای مایلی کهن سرمربی ملوان در مصاحبه اش به خستگی ناپذیر بودن ما اشاره کرده بود.

وی افزود: کادر فنی تمام نقاط ضعف و قوت تیم ملوان را به ما گفته بود و ما تا دقیقه 92 بر بازی مسلط بودیم که در کمال ناباوری داور بازی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و سوت ها را به سود تیم میزبان چرخاند.

عبدی در پایان اشاره کرد: با همه ی این اتفاقات، ما سعی می کنیم که روز به روز به پیشرفت خودمان ادامه دهیم و برای سربلندی و دفاع از اسم خیبر و استان لرستان، تمام توان خود را به کار بگیریم و با همت بچه ها و حمایت تماشاگران نتیجه ای در خور نام خیبر کسب کنیم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndmjr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: این یووه را هیچ تیمی نمی تواند مهار کند