تاریخ انتشار: 1395/08/27 19:56
کد خبر: 248573

پیش بازی کارا شیراز-شهرداری ماهشهر/ جدای شش امتیازی در گروه سوم!

فردا در یک بازی از گروه سوم تیم های کارا شیراز و شاهین ماهشهر از ساعت 14 در ورزشگاه بعثت شیراز به مصاف هم میروند.
پیش بازی کارا شیراز-شهرداری ماهشهر/ جدای شش امتیازی در گروه سوم!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم کارا در بازی قبلی خود با تیم پاس همدان به تساوی یک بر یک رسید تا 5 تساوی در امسال داشته باشد و به نوعی در تساوی گرفتن متوالی هتریک کرده باشد.در مقابل تیم شاهین ماهشهر در بازی قبلی خود توانست با یک گل آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد و بعد از دو هفته دوباره طعم برد را بچشد.

بررسی نقاط ضعف و قدرت دو تیم:

شاگردان غدیری با 3 گل زده و 7 گل خورده آمار بسیار بدی در خط حمله و دفاع خود دارند و هنوز بعد از 10 هفته به هماهنگی درستی نرسیده اند.این تیم با 1 برد و 4 باخت وضعیت خوبی در جدول ندارد.

درمقابل شاگردان قنواتی با 11 گل زده و 13 گل خورده در خط دفاعی هنوز دچار مشکل هستند و باید به فکر چاره باشند.این تیم با 4 برد وضعیت خوبی در جدول دارد.

آمار کارا در بازیهای خانگی:

تیم کارا از 4 بازی خانگی خود دو مساوی و یک باخت و برد دارد و 5 امتیاز گرفته است.عملکرد این تیم در بازیهای خانگی بد نیست اما باید استفاده بهتری در بازیهای خانگی و با توجه به حمایت تماشگران خود داشته باشد.

آمار شاهین در بازیهای خارج از خانه:

تیم شاهین از 4 بازی خارج از خانه خود 3 باخت و یک تساوی به دست آورده و فقط 1 امتیاز گرفته است.عملکرد این تیم در بازیهای خارج از خانه بسیار بد است.

کارایی ها با 8 امتیاز از 10 بازی در رتبه 11 جدول قرار دارند و محکوم به برد در این بازی هستند.این تیم در صورت نگرفتن نتیجه ممکن است یکی از تیمهای سقوط کننده باشد.

در مقابل شاهینی ها با 15 امتیاز در رده 5 جدول قرار دارند.تیم شاهین با برد در این بازی میتواند هم به رقیبان نزدیک شود و هم اولین برد خارج از خانه خود را بدست آورد.

قضاوت این دیدار برعهده علیرضا جلالی است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367pzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استادیوم شهدا ماهشهر جهت میزبانی جام حذفی تائید شد