تاریخ انتشار: 1395/08/27 23:15
کد خبر: 248534

علی فلاح: می‌خواهیم ملوان جدیدی باشیم/ با افتخار باختیم!

سرمربی شهرداری فومن در حالی که تیمش با 4 گل بازنده شد، شرایط داوری را در آن دخیل دانست و به گله گزاری در این خصوص پرداخت.
علی فلاح: می‌خواهیم ملوان جدیدی باشیم/ با افتخار باختیم!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، شهرداری فومن که به عنوان تنها نماینده شمال کشور در جمع شانزده تیم برتر جام حذفی حضور یافته بود و تلاش آنها تا به اینجا رقابت ها قابل ستایش بود، برابر نفت تهران با 4 گل شکست خورد. علی فلاح، سرمربی این تیم در خصوص این بازی گفت: ما آمده بودیم از حیثیت فوتبال گیلان دفاع کنیم. تا دقیقه 70 بازیکنان به خوبی توانستند عملکرد مناسبی داشته باشند.

وی با انتقاد از داوری این بازی گفت: داور در خطای پنالتی مسلما اشتباه کرد و در نهایت اما در رسیدن به فرصت ها ناکام ماندیم و نتوانستیم از موقعیت ها سود ببریم. داور اما در چند صحنه اشتباهاتی داشت که باعث شد تا بازیکنان مان روحیه خود را از دست دادیم.

فلاح ادامه داد: ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم. 4 گل خوردیم اما مسلما این نتیجه می توانست به شکل دیگری رقم بخورد. حریف از بازیکنان بزرگی مثل مبعلی و قاضی و ... سود می برد که از این تجربه به بهترین نحو سود برد.

وی با تمجید از تماشاگران و طرفداران خود گفت: ما از شهر فوتبال خیزی آمده ایم و اگر مسوولان حمایت کنند می توانیم به موفقیت های بزرگی دست یابیم. الگوی ما باشگاه ملوان است و می خواهیم قطب جدیدی در گیلان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8a7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی فلاح: قیمت یک بازیکن تیم نفت برابر هزینه کل تیم ماست