تاریخ انتشار: 1395/08/29 15:06
کد خبر: 248237

کاظم صالحی: مستحق پیروزی مقابل هف بودیم/ طی یک غافلگیری گل خوردیم

هافبک شهرداری همدان در مورد دیدار مقابل هف سمنان گفت: ما بازی را بد شروع کردیم و روی دو ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم ولی رفته رفته بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم که اگر به ثمر می رسید نتیجه بهتر از این هم می شد همه از جان و دل مایع گذاشتند و خداراشکر نتیجه لازم را به دست آوردیم.
کاظم صالحی: مستحق پیروزی مقابل هف بودیم/ طی یک غافلگیری گل خوردیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، کاظم صالحی در ادامه افزود : با این برد توانستیم  خودمان به عنوان مدعی در گروه بمانیم و واقعا پتانسیل این را داریم که روز به روز بهتر شویم و مرحله بعد صعود کنیم و از همه مسؤولان تیم تقاضای حمایت لازم به شهرداری را خواستارم.

هافبک شهرداری همدان در مورد دیدار  هفته آینده برابر پاس همدان گفت :  پاس تیم دوست داشتنی و همشهری ما است و کاملا قابل احترام است ، این بازی متاسفانه خیلی به نفع شهر همدان نیست چرا که دو شانس از یک شهر رو مقابل هم قرار می دهد دوتیم کاملا باهم دوست و صمیمی هستند و فقط در مستطیل سبز رو در روی هم قرار میگیریم و مطمئنا دو تیم تلاش می کنند برنده باشند ما برای جبران بازی رفت به میدان خواهیم رفت.

کاظم صالحی در ادامه افزود : همه عوامل باشگاه زحمات زیادی می کشند و هدف ما صعود به دور دوم مسابقات است و توان ان امر را داریم اما به حمایت بخصوص حمایت مالی احتیاج داریم و از مسئولین تقاضا دارم  به فکر تیم شهرداری همدان باشند ، شاید فردا دیر باشد ما امروز به حمایت نیاز  داریم.

کاظم صالحی گفت : در مورد مباحث مالی قول هایی داده شده است، هم در خصوص قرارداد امسال و هم پاداش صعود معوق پارسال و امیدواریم هر چه زودتر عملی شود.

هافبک شهرداری همدان در پایان گفت : تشکر میکنم از هواداران که در سرما و گرما  ما را حمایت می کنند دست همه هواداران را می بوسم و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب و صعود محبت هواداران را جبران کنیم.

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbrk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هادی گل محمدی: با برد مقابل هف سمنان فکر صعود افتاده ایم

تصاویر/ دیدار هف سمنان-سردار بوکان(0-0)
از نگاه دوربین احمد امیراحمدی