تاریخ انتشار: 1395/09/01 16:29
کد خبر: 247888

حق‌شناس: دیدار سختی با اکسین پیش رو داریم/ خیبر خیلی بهتر از اکثر تیم ها بازی می کند

سهیل حق‌شناس کاپیتان سپیدرود رشت می‌گوید هیچ تیم و بازی آسانی در لیگ دسته اول نداریم.
حق‌شناس: دیدار سختی با اکسین پیش رو داریم/  خیبر خیلی بهتر از اکثر تیم ها بازی می کند

کاپیتان سپیدرود رشت درباره دیدارشان مقابل شاگردان فیروز کریمی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: به نظرم چند مربی در ایران صاحب سبک هستند یکی از آن کسانی که در فوتبال ایران برای خودش سبک خاص دارد فیروزخان کریمی است که سال‌های سال است با تنوع تاکتیکی خودش و تکنیک‌های خاصی که به بازیکنانش فرامی‌دهد، روند خوبی را سیر کرده است.

حق‌شناس افزود: کریمی تیم‌های خوبی را در دست گرفته و هدایت کرده است. مربی بادانشی می باشد علاوه بر آن ابزارهای لازم را نیز دارد، این دیدار یک بازی غیرقابل پیش‌بینی است. آنها با تمام توانشان مقابل به رشت می‌آیند.

کاپیتان سپیدرود رشت در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید اکسین رقابت‌های بیرون از خانه‌اش را به بهترین نحو بازی کرده، آنها توانستند مقابل خونه به خونه در بابل با نتیجه 2ـ صفر ببرد از سد آنها بگذرند اگرچه خیلی از موقعیت‌هایشان هم گل نشد. خیلی خوب دفاع کردند، خیلی منطقی حمله کردند و خیلی باهوش نتیجه را به نفع خود تغییر دادند. ما در مقابل آنها با تمام توان به میدان می‌رویم تا بتوانیم صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم. در این هفته اعلام شده که ما شانسی به صدر نزدیک شدیم اما در این بازی به خیلی‌ها ثابت خواهیم کرد که این موضوع درباره ما صحت ندارد.

وی درباره گلزنی‌ خودش و «میربزرگی» برای تثبیت خودشان در جایگاهی که هستند و همچنین پرگل شدن این دیدار گفت: سبک فوتبال ما به نوعی است که ابتدای امر گل نخوریم و بعد گلزنی کنیم. این را در اکثر دیدارهایمان ثابت کردیم. ما همچنان هدفمان همین است و روی اصل خودمان پابرجا هستیم؛ حمله می‌کنیم ولی اولویت مان گل نخوردن است.

حق‌شناس سپس گفت: ما در 13 بازی، 13 گل زدیم و این نشان می‌دهد که تیم ما از نظر گلزنی نمی‌گویم مشکلی دارد اما کلا تیم حمله‌وری نیست. در این بازی‌ها بیشتر سعی کردم که فضاسازی برای مهاجمان دیگر ایجاد کنم و آنها گلزنی کنند که خدا را شکر این اتفاق افتاد. بازی آقای میربزرگی را دیدم، ایشان یک بازیکن خوب، سرعتی، باتکنیک و خیلی خوب چارچوب را می‌شناسد. از این رو احساس می‌کنم حریف سختی داریم و فکر می‌کنم یکی از شاخص‌ترین مهره‌هاست امیدوارم که مدافعان‌‌مان بتواند این بازیکن را به خوبی مهار کنند تا ان‎شاءالله دست پر از بازی بیرون بیاییم.

او درباره تیم‌هایی که در جام‌حذفی حضور پیدا کردند و تاثیر آن در روند لیگ آزادگان گفت: تیم‌هایی که در جام‌حذفی حضور داشتند به نسبت سایر تیم‌ها ضرر کردند، خستگی بازیکن‌ها را در ساق‌هاشان به چشم دیدم با اینکه تیم‌های خوب و پرمهره‌ای بودند اما خب خستگی جام‌حذفی قطعا در روند دیدارهایشان تاثیرگذار است.

حق شناس درباره دیدارهای پیش رویشان افزود: در جدول ما، ملوان، اکسین البرز و سیرجان بالاتر از همه قرار داریم. از نظر بازی من خیبرخرم آباد را بالاتر از خیلی از حریفان می‌‌دانم، ایرانجوان بوشهر در هفته گذشته عملکردشان مقابل آلومینیوم خیلی خوب بود، تیم مس رفسنجان یکی از مدعیان صعود خواهد بود و هیچ بازی‌ای آسان نیست. ما بعد از بازی با اکسین، دیدار سخت‌مان مقابل ایرانجوان بوشهر است. آنقدر جدول پویا است که قطعا خیلی‌ها مقابل حریفان دیگرشان امتیاز از دست خواهند داد. فکر نمی‌کنم در طی این سال‌ها چنین لیگی را پیش رو داشته باشیم جالب است بگویم تنها یکی، دو تیم فقط امتیاز از دست دادند به نحوی که بقیه تیم‌ها احساس امنیت نمی‌کنند. این هفته، هفته پرنوسانی داریم و نتایج این هفته جدول را دستخوش تغییر خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgxdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس کدام تیم برای قهرمانی نیم فصل اول لیگ یک بیشتر است؟
یادداشت روز؛