تاریخ انتشار: 1395/09/01 05:38
چرا ما را مقابل مردم قائمشهر قرار می‌دهند
کد خبر: 247876

قاسمی‌نژاد: در این چند سال با احساسات هواداران نساجی بازی شده است

اعتصابی دیگر در نساجی و گلایه‌هایی که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.
قاسمی‌نژاد: در این چند سال با احساسات هواداران نساجی بازی شده است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد قاسمی‌نژاد بازیکن تیم فوتبال نساجی درباره اتفاقاتی که در این تیم رخ داده این طور توضیح می‌دهد: تا آنجایی که من یادم است و در این تیم حضور داشتم با احساسات مردم در این چند ساله بازی شده است. حالا احساسات بازیکنان به کنار که هیچ توجهی به آن نمی‌شود. مدیرعامل‌مان که پیدایشان نیست و نمی‌دانم قرار است در ادامه چه رخ دهد. مالک هم می‌گوید که من قصد دارم تیم را واگذار کنم اگر قرار بر این موضوع بود خب ابتدا فصل اعلام می‌کردند تا ما حداقل تکلیفمان را می‌دانستیم و فکری به حال خودمان می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: از سال گذشته به این‌طرف هیچ دریافتی نداشتم، ما نه بخاطر مالک و نه بخاطر مدیرعامل به اینجا آمدیم بلکه تنها انگیزه ما برای حضورمان در این تیم هواداران و مردم خوب قائمشهر است. خیلی از بچه‌ها به دلیل هم دریافتی‌ها با مشکل مواجه شدند حتی شاید باور نکنید اما یکی از بچه‌ها تا حد جدایی هم پیش رفته، این مساله موضوع کوچک و پیش پا افتاده‌ای نیست. به سادگی با همه بازیکنان بازی کردند.

او درباره اعتصابات چندباره و رویارویی‌شان با هواداران خاطرنشان کرد: هر بار اعتصاب کردیم هیچ توجه و اقدامی انجام نگرفت. مطمئن باشید که دلمان هم برای خودمان و هم تیم می‌سوزد اما چه فایده که هیچ کس هیچ توجهی به این موضوع نکند، آنها ما را مقابل هواداران قرار می‌‌دهند و می‌گویند این‌ها سر بازی حاضر نمی‌شود و آنها را علیه ما تحریک می‌کنند و خودشان را کنار می‌کشند.

قاسمی‌نژاد در پایان گفت: می‌خواهیم برویم اما نه گرمکن داریم نه یک دست لباس درست و حسابی داریم در صورتی که تیم محل ما الان اوضاعش از ما بهتر است. زیر باران باید یک پیراهن آستین کوتاه بازی کنیم خوب این برای ما بد است دیگر اگر سرما بخوریم چه کسی قرار است هزینه درمان را بدهد؟ در صورتی که آنها هنوز در هزینه خورد و خوراک و هزینه سفرمان مانده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ajo7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل جدید نساجی؛ محرومیت بهترین مدافع تا نیم فصل!