تاریخ انتشار: 1395/09/01 19:03
کد خبر: 247843

علی نظری: موفقیت تیم از گلزنی من مهمتر است

علی نظری بازیکن تیم فوتبال پارس جم گفت:پتانسیل حضور در جمع تیمهای بالای جدول را داریم.
علی نظری: موفقیت تیم از گلزنی من مهمتر است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب ادامه داد:شرایط تیم ما روز به روز و هفته به هفته بهتر می شود و انشالا تا پایان نیم فصل در مکان های بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

نظری در مورد عملکرد خودش افزود:در مورد عملکرد هر بازیکن باید کادر فنی نظر بدهند اما به شخصه تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای تیمم مفید باشم.شکر خدا در سه بازی گذشته موفق شده ام سه گل بزنم که این هم مدیون تلاش همه بازیکنان تیم هستم.فرقی ندارد من گل بزنم یا دیگری ،مهم موفقیت تیم است که اگر با صعود به لیگ برتر هم همراه شود چه بهتر!

بازیکن تبریزی پارس جم لیگ یک را بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و تصریح کرد:تیم ما سال اول لیگ یکی بودن را تجربه می کند،واقعا در لیگ یک همه تیمها به یکدیگر نزدیک هستند و فشردگی بازی ها باعث شده تا هر بازی حکم فینال را داشته باشد.اما تیم ما با یک مدیریت قوی و ساختار مناسب در امر باشگاه داری روزهای بهتری را در پیش خواهد داشت.

وی در پایان بازی مقابل گل گهر را یک بازی 6 امتیازی دانست و گفت:همه جوره برای این بازی آماده هستیم و منتظر حضور هواداران در این بازی خانگی ، تا با دست پر از میدان خارج شویم.همینجا از شخص مهدی تارتار هم تشکر می کنم چرا که شبانه روز برای موفقیت تیم گام بر می دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voa7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقیقی: جواب اعتماد مهاجری را می‌دهم