تاریخ انتشار: 1395/09/02 19:08
کد خبر: 247619

محسن آذرپاد: نتیجه بازی با ملوان برای هر دو تیم تاثیرگذار است

مس رفسنجان در هفته چهاردهم مقابل ملوان انزلی بازی می‌کند، دیداری که قطعا نتیجه‌اش برای هر دو تیم در ادامه رقابت‌های لیگ یک تاثیرگذار است.
محسن آذرپاد: نتیجه بازی با ملوان برای هر دو تیم تاثیرگذار است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هافبک مس رفسنجان درباره این دیدار می‌گوید: ما پیش از این در بازی هفته دهم‌مان مقابل تیم بالانشین گل گهر سیرجان با نتیجه 3 بر صفر به همه ثابت کردیم که می‌توانیم برای تیم‌های بالای جدولی خطرناک باشیم. بازی مقابل ملوان هم یکی از مهمترین دیدارهایمان در این فصل است اما قطعا روز سختی را هم برای آنها رقم خواهیم زد.

وی درباره دیدار هفته گذشته‌شان مقابل فجر و نتیجه‌ای که حاصل شد هم خاطرنشان کرد: فجر تیم ریشه‌دار و با سابقه‌ای در فوتبال ایران است ما در خانه حریف می‌توانستیم با موقعیت‌های بیشتری که برای رقم خورد گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما تنها یک موقعیت‌مان را تبدیل به گل کردیم. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این دیدار را بگیریم و به رتبه دوازدهم صعود کنیم.

او درباره دیدارهای باقی‌مانده تا هفته‌های پایانی گفت: بعد از بازی مقابل ملوان دیدار هفته آینده‌مان مقابل بادران هم یکی از سخت‌ترین دیدارهایمان است و در ادامه با خیبر و استقلال اهواز مصاف خواهیم داد که قطعا با تمام قوا مقابل هر 3 حریف رو در رو می‌شویم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voeen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس رفسنجان-ملوان/ طلسم شکنی در رفسنجان!