تاریخ انتشار: 1395/09/09 17:45
کد خبر: 246166

نگرانی هواداران رئال مادرید از احتمال قضاوت جانبدارانه داور ال‌کلاسیکو به نفع بارسا

هواداران تیم فوتبال رئال مادرید بیم آن را دارند که داور بازی هفته آینده تیم‌شان در خانه بارسلونا به سود میزبان سوت بزند.
نگرانی هواداران رئال مادرید از احتمال قضاوت جانبدارانه داور ال‌کلاسیکو به نفع بارسا

به گزارش فرتاک ورزشی، در حالی که چهار روز دیگر به برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل در ورزشگاه نیوکمپ مانده است، نشریه مادریدی مارکا گزارشی منتشر کرده حاکی از آن که نگرانی هواداران تیم فوتبال رئال مادرید از احتمال قضاوت جانبدارانه ال‌کلاسیکو در خانه کاتالان‌ها پس از اتفاقات جنجالی که اخیراً رخ داده، در حال افزایش است.

به نوشته مارکا در حالی که گل سالم رئال‌سوسیه‌داد برابر بارسلونا در بازی اخیر دو تیم در هفته سیزدهم لالیگا به اشتباه مردود اعلام شد، این رئال مادرید است که به بهره بردن از تصمیمات جانبدارانه داور بازی‌هایش متهم شده است. به این ترتیب هواداران رئال مادرید نگران تکرار جنجال‌هایی هستند که فصل 12-2011 در بازی رئال تحت هدایت ژوزه مورینیو برابر بارسلونا رخ داد و به سبب آن مورینیو بارها با داوران لالیگا درگیر شد.

در آن فصل 13 مورد اشتباه داوری به ضرر رئال مادرید رقم خورد که فاحش‌ترین آنها در پیروزی 6 بر 2 کهکشانی‌ها در خانه سویاست و تساوی خارج از خانه برابر ویارئال در ماه مارس بود که کهکشانی‌ها آن بازی را 9 نفره به پایان رساندند.

انتخاب کلوس گومس به عنوان داور ال‌کلاسیکو که یکی از باسابقه‌ترین داوران لالیگاست هم مزید بر علت شده تا دغدغه‌های هواداران رئال مادرید برای ال‌کلاسیکو افزایش پیدا کند، چرا که او داور همان بازی معروف رئال و سوسیه‌داد در فصل 12-2011 بود. این در حالی است که بارسلونا هرگز در بازی‌هایی که این داور 44 ساله اهل ساراگوسا بازی کرده، تن به شکست نداده است. آمار بازی‌های بارسلونا با قضاوت گومس 17 پیروزی و سه تساوی است در حالی که رئال در 27 بازی‌اش با قضاوت او چهار بار باخته و پنج بار مساوی کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rklg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



احتمال لغو برخی دیدارهای این هفته لالیگا