تاریخ انتشار: 1395/09/13 19:37
کد خبر: 245316

تحلیل بازیهای لیگ دو در گروه سوم در پایان هفته سیزدهم

هفته سیزدهم لیگ دو در شهرهای مختلفی عصر امروز پیگیری شد.
تحلیل بازیهای لیگ دو در گروه سوم در پایان هفته سیزدهم

به گزارش فرتاک ورزشی، در مهم ترین بازی های گروه سوم لیگ دو دو تیم هف سمنان و شهرداری تبریز و همچنین شاهین شهرداری مقابل نیرو زمینی به مصاف هم رفتند که در پایان این دو بازی مهم، سمنانی ها موفق به پیروزی برابر تبریزی ها شدند و بازی دو تیم شاهین و نیرو نیز با تساوی به پایان رسید. باهم به بررسی این بازیها می پردازیم:

هف سمنان 2-0 شهرداری تبریز

دو تیم هف سمنان و شهرداری تبریز در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، هف سمنان با دو گل محمد جواد محمدی، پدیده 19 ساله و مازندرانی خود توانستند حریف تبریزی را شکست دهند.

سمنانی ها با این پیروزی توانستند فاصله خود را با صدر جدول بهبود ببخشند و با 20 امتیاز در رده چهارم جدول جای بگیرند و شهرداری تبریز نیز با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

کاسپین قزوین 2-2 سردار بوکان

هفته سیزدهم گروه c لیگ دسته دوم کشور سرداری که در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت با شروع نیمه دوم غافل گیر شد و در دقیقه 47بازی یک گل را دریافت کرد.

سپس در دقیقه 65بازی با ناداوری و روی یک ضربه کرنر گل دوم را هم دریافت کرد که بروی دروازبان سردار خطا انجام شده بود.

اما پس  از سه دقیقه و تشویق هواداران سردار، ناصر عبدی یکی از گل های سردار را جبران کرد و در نهایت در دقیقه 80بازی، سردار به گل تساوی رسید و حبیب افرا زننده گل دوم ناجی تیم سردار در قزوین شد.

کاسپین با این تساوی و با 9 امتیاز قعرنشین جدول شد و سردار بوکان نیز با 17 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

شاهین ماهشهر 0-1 شهرداری همدان

عصر امروز دو تیم شاهین ماهشهر و شهرداری همداندر ورزشگاه شهدای ماهشهر  به مصاف هم رفتند که شهرداری توانست با برد مقابل حریف خود صدر نشینی را به سوغات آورد.

در این دیدار خارج از خانه که یکی از حساس ترین رقابت های امروز بود توانست با تک گل رضا کوهی در دقیقه ۷۰ هر  سه امتیاز این بازی را نصیب خود کند.

ماهشهری ها با این باخت 15 امتیازه شدند و در رده نهم قرار گرفتند و شهرداری همدان نیز با 23 امتیاز با صدرنشینی نیم فصل را به پایان رساند.

پاس همدان 4-3 بانی گستر کیش

عصر امروز از چارچوپ رقابتهای لیگ دو دو تیم پاس همدان و بانی گستر کیش در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف هم رفتند که در پایان پاس همدان توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ بانی گستر کیش را از پیش رو بردارد

 

گلهای این دیدار را امین کعبی، مهدی زارعی، علی داستانی و یک گل به خودی برای پاس همدان به ثمر رساندند و صادق رضانیا و فرج لطفی نیز برای بانی گستر گل زندند.

پاس همدان با این پیروزی با 20 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و بانی گستر نیز با 12 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

آلومینیوم هرمزگان 0-0 کارا شیراز

دو تیم آلومینیوم هرمزگان و کارا شیراز در بازی سرد هفته، بدون گل به رقابت خود پایان دادند و به نتایج نوسانی خود ادامه دادند.

هرمزگانی ها با این تساوی، 14 امتیازه شدند و در رده دهم جای گرفتند و کارا نیز با 15 امتیاز در رده هشتم قرار گرفتند.

شاهین بوشهر 2-2 نیرو زمینی

حساس ترین بازی گروه سوم در بوشهر رقم خورد و درحالی که بوشهری ها با نتیجه 2-1 جلو بودند، در نهایت به تساوی 2-2 مقابل سربازان نیروی زمینی دست یافتند.

با این تساوی، شاهین بوشهر با 21 امتیاز در رتبه سوم جای گرفت و نیروی زمینی نیز با این یک امتیاز، جمع امتیازات خود را به عدد 16 رساند و در رده هفتم قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgg7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل بازیهای لیگ دو در گروه دوم در پایان هفته سیزدهم