تاریخ انتشار: 1395/09/13 20:52
اختصاصی/
کد خبر: 245306

موسوی: آب‌وهوای خوب باعث باخت‌مان شد!

سپیدرود رشت در هفته چهاردهم به دلیل شرایط بد آب‌وهوایی نتوانست مقابل حریف حاضر شود. آنها در این هفته مقابل بوشهر با 3 گل متوقف شدند.
موسوی: آب‌وهوای خوب باعث باخت‌مان شد!

به گزارش فرتاک ورزشی، هادی موسوی درباره نتیجه‌ای که کسب کردند گفت: ما باختیم چون آب‌وهوای بوشهر خیلی خوب بود و تیم ما همیشه به هوای بارانی و خراب عادت دارد.(باخنده)

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چون حریف را دست کم گرفتند این نتیجه برایشان رقم خورده گفت: در لیگ یک این صحبت‌ها درست نیست، هیچ تیمی در لیگ دسته اول را نباید دست کم گرفت حتی تیم‌های ته جدولی را. لیگ آزادگان در فوتبال ایران به نسبت سایر لیگ‌ها متفاوت‌تر است، هر تیمی در این رقابت‌ها با هر بضاعتی فقط می‌جنگد تا بتواند به هر نحوی خود را بالا بکشد.

وی در ادامه گفت: ایرانجوان از بازیکنان جوان و خوبی بهره‌مند است و همین کار را برای ما سخت کرده بود. البته سرمربی این تیم تازه به جمع بوشهری‌ها اضافه شده بود شاید همه فکر می‌کردند که ما از این موضوع می‌توانیم بهره ببریم و از سد حریف گذر کنیم و باید بگویم که آقای مفتخر با تجربه حضور در کنار این تیم در سال گذشته استفاده کرد و با همین شناخت توانست نتیجه را به سود خود کند.

با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول و شروع فصل نقل و انتقالات هادی موسوی هم یکی از بازیکنانی است که به دلیل عملکرد خوبش در این تیم با پیشنهادات متفاوتی مواجه است. او در این باره می‌گوید: از چند تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد دارم و به آنها فکر می‌کنم اما اولویتم حضور در رشت و صعود با این تیم به لیگ‌برتر است و برای رسیدن به این هدفم تمام تلاشم را می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzzge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی نظرمحمدی-اکبرمیثاقیان/ تجربه و جوانی روبه روی هم

مهدی عبدی؛ ژنرال خیبر در لیگ یک
در ستایش بهترین های لیگ یک